Accepterad Mackan234 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackan234

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117951476/

Ditt Hex-ID: 11000014500e1f4

Vad är din discord tagg? Mackan#2752

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Hej daddy.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? förblöder inte ut i scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på ett skottlossning scenario så dog jag och sen släppte de mig i någon buske. Efter scenario lämna jag spelet och sen gick jag in och spawna arbeteplasten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig ban det var mitt fel som jag gjorde men visste inte om att man fick inte ta spawnmenu efter scenario och ska nästa gång läsa reglerna noga tills nästa gång när jag ska rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigaste ban när jag var på piren och hittade en olåst bil och tjuvkoppla bilen och hade inget att göra så jag körde på spelare i unive och sen fick jag en ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att istället så skulle inte jag ta spawnmenu till arbeteplasten och istället vänta tills någon kommer eller ambulans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man måste blöda ut i scenario. Och inte ta spawnmenu till andra stellen för att undvika scenario. Om kommer aldrig göra om detta igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Du får en chans till. Vill inte att det ska upprepas igen.

Tillbaka