Mackan22
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015882858/
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Vad är ditt discord namn? Mackan#0069
Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär jag använder mest är Max Johansson. Han är 25 år gammal. Under hans barndom så fanns det lite små broblem hemma och i skolan, Han hade stora problem hemma för att han fick inte så bra betyg och det gillade inte hans föräldrar när han inte hade bra betyg. Det ledde till att han växte upp dåligt. Men när han var 16 så började allt gå bra hans betyg gick upp. Senare så fick han ett bra jobb som reporter senare postnord. Han älskar att köra runt i sina bilar och va med sina polare han har sin bästa vän från barndomen som heter Johan Lindberg och Alex Johansson(hans bror). Alex hjälpe han mycket med skolan och det var därför han fick bättre betyg. Dom är 2 väldigt bra och snälla personer. Max är väldigt intresserad i bilar och Att hjälpa personer. Han hoppas att få jobba hos Sjukvården som jag gjorde innan för ungefär ett år sedan. Han har gjort Utbilding och allt inom sjukvård han var Sjuksköterska innnan men sedan så valde han att flytta men den staden var inte så bra så nu vill han komma tillbaka och hoppas att jobba inom sjukvården igen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att försöka få servern lite mer rolig, Jag vill sprida glädje och hjälpa folk. Jag vet hur denna servern är och jag har varit medlem här innan så jag vet vad som man kan tänka sig om server. Jag har stor efranehet av Sjukvården och jag vet att jag kommer få rpen till en ny nivå och hjälpa folk som behöver hjälp. Jag aar stor efranhet het av rp enligt mig och mina kompisar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kommer bidra med mycket saker och bra saker. Tillexempel att göra Rp'en lite bättre och göra folk mer glada. Tillexmpel hjälpa nya folk med det dem behöver. Jag vill maximera min rp som sjukvårdare så folk har det lika kul som mig.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska ''vinna'' hela tiden i scenarion utan ge den andra en chans. Tillexempel som kirminell innan man drar upp och skjuter direkt utan att man väntar och ger dom en chans.
Hur hittade du Unive? Jag har spelat är innan men hittade det genom att sätta på Svenska i sök baren så va denna högstupp
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Vad är ditt discord namn? Mackan#0069
Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär jag använder mest är Max Johansson. Han är 25 år gammal. Under hans barndom så fanns det lite små broblem hemma och i skolan, Han hade stora problem hemma för att han fick inte så bra betyg och det gillade inte hans föräldrar när han inte hade bra betyg. Det ledde till att han växte upp dåligt. Men när han var 16 så började allt gå bra hans betyg gick upp. Senare så fick han ett bra jobb som reporter senare postnord. Han älskar att köra runt i sina bilar och va med sina polare han har sin bästa vän från barndomen som heter Johan Lindberg och Alex Johansson(hans bror). Alex hjälpe han mycket med skolan och det var därför han fick bättre betyg. Dom är 2 väldigt bra och snälla personer. Max är väldigt intresserad i bilar och Att hjälpa personer. Han hoppas att få jobba hos Sjukvården som jag gjorde innan för ungefär ett år sedan. Han har gjort Utbilding och allt inom sjukvård han var Sjuksköterska innnan men sedan så valde han att flytta men den staden var inte så bra så nu vill han komma tillbaka och hoppas att jobba inom sjukvården igen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att försöka få servern lite mer rolig, Jag vill sprida glädje och hjälpa folk. Jag vet hur denna servern är och jag har varit medlem här innan så jag vet vad som man kan tänka sig om server. Jag har stor efranehet av Sjukvården och jag vet att jag kommer få rpen till en ny nivå och hjälpa folk som behöver hjälp. Jag aar stor efranhet het av rp enligt mig och mina kompisar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kommer bidra med mycket saker och bra saker. Tillexempel att göra Rp'en lite bättre och göra folk mer glada. Tillexmpel hjälpa nya folk med det dem behöver. Jag vill maximera min rp som sjukvårdare så folk har det lika kul som mig.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska ''vinna'' hela tiden i scenarion utan ge den andra en chans. Tillexempel som kirminell innan man drar upp och skjuter direkt utan att man väntar och ger dom en chans.
Hur hittade du Unive? Jag har spelat är innan men hittade det genom att sätta på Svenska i sök baren så va denna högstupp