Accepterad Mackan22 | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackan22

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? https://steamcommunity.com/id/mackishhh/

Vad är ditt discord namn? mackishhh

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Jag kommer använda mig av min karaktär Max Johansson, Han är 26 år gammal och har jobbat i staden innan. Max Johansson har jobbat som sjukvårdare och brandman samt Securitas i denna stad sedan innan och har mycket erfarenhet av dessa yrken. Som sagt så har han bott här innan, och känner ganska många genom det. Han har varit sjuksköterska (rekryterare) med C/D UTB och räddningsjukvårdare inom brandförsvaret. Han har även varit väktare/ordningsvakt inom Securitas. Han är väldigt intresserad inom sjukvårdsyrket och kommer förmodligen jobba som sjukvårdare efter han får medborgarskap. Han är ständigt ute för att lära sig mer om allt, Han är väldigt snäll och gillar att hjälpa folk i nöd. Han är även intresserad i bilar och fordon, Han är särskilt intresserad i blåljusfordon.

Hans barndom var ganska bra och han hade många vänner. Han var intresserad av blåljusfordon och det sedan ung ålder och har alltid velat jobba som det när han blev äldre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mer social rp roliga välutvecklade scenarion samt rolig rp så det blir roligt för båda parterna i alla scenarios
mindre regelbrott mycket sociala scenarion, Kommer bidra med så bra rollspel som möjligt och bra sjukvårdare RP om han får jobbet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska ''vinna'' hela tiden i scenarion utan ge den andra en chans. Tillexempel som kirminell innan man drar upp och skjuter direkt utan att man väntar och ger dom en chans.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat är innan men hittade det genom att sätta på Svenska i sök baren så va denna högstupp

Tillbaka