Mackan22
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian
Vad heter du på discord? Mackan#0458
Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagen går jag i skolan 8-15:30/16. Hemma och brukar vara aktiv vid datorn vid 16 tiden. Men på fredag slutar jag 13:20 och aktiv vid 14. Oftast aktiv 16-22 på vardagar. Fredagar 14-22. Helger 10-01.00 oftast. Så spelar och är aktiv ganska mycket.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Första gången jag joiande var 23 September 2021 på mitt andra konto. Men på detta kontot joinade jag först 03/12-2022. Men jag lämnade och nu har jag varit inne sedan 11/16/2022.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/945393901366308944/1047557372077416458/image.png Ban 3 var falsk ban av akam123#1703, då han bannade fel person. Ban 1/2 var utan mening men det kan jag erkänna att de va mitt fel.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts ansvar är att hjälpa server med att få bort folk som bryter mot reglerna. Severvaktena ska underlätta för andra staffs. Vi ska försöka hålla servern så bra som möjligt med det vi kan. Vi kan kicka så vi kan hjälpa med det mästa men det ska endast kickas vid nödfall/Regelbrott. Vi är till stor hjälp för andra då vi hjälper att hålla servernen så fel fri som möjligt. Som i namnet så är vi en ''vakt'' över servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tror jag har det som krävs. Jag vill hjälpa till, Göra servern lite mer fel fri och hjälpa de som behöver hjälp. Få bort dom som inte kan hålla sig till reglerna. Så i helhet vill jag ge tillbaka till denna servern. Unive är redan jätte bra men sedan finns det vissa som bryer mot reglerna och det är det jag vill få bort.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett sett av abuse/korruption är att vinna ett scenario med sina makter. Tillexempel om du blir rånad eller liknande, Man kickar eller sådant för att vinna i det. Sedan kan det va att man går i noclip eller liknande för att slippa att motståndaren ser dig eller liknande. i helhet så använder du dina makter på fel sätt och det är då korruption/abuse.
Vad heter du på discord? Mackan#0458
Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagen går jag i skolan 8-15:30/16. Hemma och brukar vara aktiv vid datorn vid 16 tiden. Men på fredag slutar jag 13:20 och aktiv vid 14. Oftast aktiv 16-22 på vardagar. Fredagar 14-22. Helger 10-01.00 oftast. Så spelar och är aktiv ganska mycket.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Första gången jag joiande var 23 September 2021 på mitt andra konto. Men på detta kontot joinade jag först 03/12-2022. Men jag lämnade och nu har jag varit inne sedan 11/16/2022.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/945393901366308944/1047557372077416458/image.png Ban 3 var falsk ban av akam123#1703, då han bannade fel person. Ban 1/2 var utan mening men det kan jag erkänna att de va mitt fel.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts ansvar är att hjälpa server med att få bort folk som bryter mot reglerna. Severvaktena ska underlätta för andra staffs. Vi ska försöka hålla servern så bra som möjligt med det vi kan. Vi kan kicka så vi kan hjälpa med det mästa men det ska endast kickas vid nödfall/Regelbrott. Vi är till stor hjälp för andra då vi hjälper att hålla servernen så fel fri som möjligt. Som i namnet så är vi en ''vakt'' över servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tror jag har det som krävs. Jag vill hjälpa till, Göra servern lite mer fel fri och hjälpa de som behöver hjälp. Få bort dom som inte kan hålla sig till reglerna. Så i helhet vill jag ge tillbaka till denna servern. Unive är redan jätte bra men sedan finns det vissa som bryer mot reglerna och det är det jag vill få bort.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett sett av abuse/korruption är att vinna ett scenario med sina makter. Tillexempel om du blir rånad eller liknande, Man kickar eller sådant för att vinna i det. Sedan kan det va att man går i noclip eller liknande för att slippa att motståndaren ser dig eller liknande. i helhet så använder du dina makter på fel sätt och det är då korruption/abuse.
Senast ändrad: