Nekad Mackan2007 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan2007

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229423596/

Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? Razz#4873

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Dizzy kommer från norra Sverige. Han föddes i en arbetar familj med en pappa som jobbade i skogen. Hans familj hade ont om pengar vilket gjorde att han var tvungen att jobba på kvällar. Han jobbade då på en bilverkstad där han fick lära sig allt om bilar. Detta gjorde att han på gymnasiet valde att gå fordon med planen att jobba heltid på verkstad när han tagit studenten.
Planerna ändrades dock när han som 19 åring blev inkallade till att gör lumpen. I lumpen trivdes han och efter 11 månader så valde han att ta anställning som soldat. Under sin tid i lumpen så träffade han en kompis vars namn var Erik. Erik och Lars blev extremt nära vänner och tillbringade mycket tid med varandra. Dom båda älskade också sina jobb vilket gjorde att dom direkt sa ja när frågan om utlandstjänst. Dom blev sickade till mellanöstern där deras jobb var att skydda den svenska ambassadören i landet. En dag blev dom anfallna och understriderna blev Erik skjuten och avled på plats. Kulfragment från
skottet som dödade Erik träffade också Lars i ansiktet vilket gjorde honom blid på ett av ögonen.

händelserna i Syrien blev självklart ett stort trauma för Lars och har gett honom storma problem med relationer till andra mänskor. För att försöka få en nystart i livet så valde Lars att flytta till unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ta mitt rollspel till en ny nivå. Jag vill också utforska alla andra funktioner som jag vet att denna server har. Ett framtida mål är att uppnå polis,ambulans för att fortsätta utveckla mitt spelande. Men den konkreta anledning är dock att jag vill kunna få mer avancerade och roliga jobb som verkligen motiverar mig att fortsätta spela.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att utveckla mitt eget rollspel och ha en rolig aktivitet att göra på fritiden. Vill också lära känna andra människor som har ett liknande intresse för RP som jag har. Men det största målet är såklart att ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? en vän sa att denna server va bra och vill gärna testa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka