Accepterad Mackan1234 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan1234

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? maximilian

Vad är ditt discord namn? mr_kexiz

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ragnar Vanheden och han växte upp fattig i ett samhälle där kriminaliteten var största prioritet för många. Eftersom att kriminaliteten var så pass stor anpassade Ragnar sig till hur alla andra levde och började därför göra små brott i väldigt tidig ålder. Men Ragnar hade också ett stort intresse för bilar vilket ledde till att han tjuvkopplade många bilar när han var så ung och lärde sig snabbt hur allt med bilar fungerar. Hans intresse växte och växte för bilar vilket ledde till att han blev riktigt skicklig med bilar.

Men när Ragnar fyllde 21 blev kriminaliteten in princip hela hans liv och det var i den åldern han flyttade till staden Unive. Han visste att Unive kunde fylla de kraven han hade i både sin bil karriär och i sin kriminella karriär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra/seriös Rp för både nya spelare och redan erfarna spelare. Att jag kan skapa stora scenarion på servern så att det händer saker lite då och då.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara rollspela för sin egen skull, man ska också se till att de andra spelaren kan vinna i ett scenario. T.ex. om man blir rånad av en annan spelare ska man inte bara börja skjuta eller slåss man ska kunna spela så att den andra spelaren kan få en vinst i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM innebär att du använder ditt fordon som ett vapen. t.ex. du kör helt vanligt sedan kör du på en person med din bil. COPBAIT innebär att försöker få polisen uppmärksamhet. t.ex. du åker förbi polisen och gör något olagligt för att få deras uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja för jag och mina vänner har kört låssas rp i riktiga GTA online därför vet jag hur man rollspelar både som polis och kriminell

Heter du samma på discord som på steam? ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är aktiv inne på servern och jag har rollspelat tidigare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka