Accepterad mackan102 | Whitelist ansökning [psykopat] Amos

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackan102

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mackanttv/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? mackanTTV#5101

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 1984

Berätta om din karaktär. Bob Marley heter min karaktär men kallas för mackan! Han föddes i orten på en tid där den inte alls ser ut som idag, det var knogarna man använde, man kunde oftast lita på folk och allt var mer chill, Bob lärde sig snabbt att ortenstilen kom man inte långt med, Så en dag ledsnade han på och lalla runt med sina rastaflätor, klippte sig skaffade jobb och körkort, jägar licens mm.. Bob är relativt tystlåten och gillar ej att stå i centrum men ibland taggar han till han är oftast trevlig och ödmjuk.. Bob lade musiken som var hans största intresse åt sidan och letar fortfarande efter nått som kan fylla det tomrummet , Bob gillar att filosofera om allt mellan himmel och jord.

Varför ska just du bli whitelistad? Trött på att bli sedd som en lallare och vill få bättre jobb möjligheter!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har många bekanta på denna server och det är den enda jag testat.

Hur hittade du Unive? Bomba/Bamba visade mig rp världen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är väll att ha så kul som möjligt växa på alla sätt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka