Nekad mackan1011 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackan1011

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? WRS_Mackish

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus , han är född 2000, Marcus kommer från en väldigt dålig bakgrund och ett annat land än sverige. Hans mamma och pappa bråkade väldigt mycket när han var liten. Han hörde ofta på kvällarna att de bråka och att de drack mycket.
När Marcus var 11 år förstod han verkligen allvaret i detta problem och hans mamma hade alltid bett honom hålla tyst om hur de va där hemma. Mamma hade inte ett jobb och behövde pengar. Marcus var nu 21 och han ville hjälpa sin mamma därför fixade han ett jobb.

Med tillräckligt mycket pengar i plånboken flyttade Marcus och hans mamma till Svergie, en stad där man hade det lungt. Marcus och hans mamma hade lämnat sin pappa i Spanien där Marcus föddes. Tidigt i svergie så blev Marcus och hans mamma rånade och marcus mamma dog.

Nu blev Marcus väldigt arg och ledsen han kände att alla i staden var anledningen till hans mamma va död. Men till slut insåg han att livet är så och han började plugga till polis och förstod alla problem i landet. Men han blev inte polis men ljust nu så letar han jobb. Men han är driven.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp men samtidigt seriös rp. Jag är en social erfaren och kreativ spelare. Jag har spelat Rp förut på Fristadens RP. Jag kan bidra med roliga scenarion för båda parterna. Sedan kan jag dem mesta reglerna vad man får göra och inte får göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att ha kul, även om jag förlorar ett scenario kommer jag inte bli arg och klaga. Jag tycker det är kul oavsett om man vinner scenariot eller förlorar.
Ett exempel är att om man typ är på en polisjakt så ska man inte bara spela för att det är roligt och vinna utan man ska också ge motparten en chans också. Och kanske typ om någon är inne i en polisjakt så ska man följa med och hjälpa

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunflrnuft logiskt tänkande . Rdm dödar utan anledning. Powergaming omänskligga krafter tex rpar ej när man crashar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? De har jag har spelat länge och på andra serverar och kan de mästa och vet hur man rpar. Har spelat fivem i 1.5 år nu så kan en hel del.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte de faktiskt.

Nekad, plagiat. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka