Nekad Mackan0709 | Medlem ansökning [sigge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackan0709

Medlem
Servervakt
Meddelanden
73
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199210262669/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Mackan0709#7590

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus och Marcus är 23 år. Marcus kommer från Göteborg och han gillar att bada och att äta mat han gillar bilar också. Han har alltid velat jobba som en polis men hans första jobb var att jobba på Mekonommen och där jobbade han i 5 år och fick lära sig jätte mycket om fordon. Och sen så blev han sjukvårdare och han gillade det inte jättemycket och där jobbade han bara i 2 år. Hans pappa kommer ifrån England och hans mamma kommer ifrån Sverige och dom flyttade till Göteborg. Men dom dog när jag var 19 år i en bilolycka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag håller på en bra RP nivå och kan skapa scenarion. Och jag är seriös. Och jag har spelat hyfsat länge nu på serven och jag vill få whitelistade jobben för att ha roligt och kunna skapa bra scenarion. Om jag har en bra rp nivå så kan jag lära ut och då kommer andra att utvecklas på grund utav min rp för jag spelar och dom lär dom sig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserade mig var att det var bra Community som är väll uppbyggt och ni verkar att ha scripts som ser väldigt unika och det kändes som en bra serven att börja min RP på.

Hur hittade du Unive? Utav mina kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att komma så långt med min karaktär som möjligt och få stora jobb som polis och kunna arbeta mig uppåt och kunna göra så bra scenarion så realistiska ut som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? samma som mål med ditt rollspel

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nä inte mycket spelar mest på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Senast ändrad:
Tillbaka