Nekad Mackan0709 | Medlem ansökning (sigge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackan0709

Medlem
Servervakt
Meddelanden
73
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199210262669/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Mackan0709#7590

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus och är 25 År. När jag var liten så var jag bra i skolan och jag blev mobbad för jag var en nörd och Jag började jobba när jag var 14 år för min pappa var sjuk. Och när jag inte jobbade så försökte att göra staden till en bättre plats och det gick så där för jag behövde hjälpa min pappa och han gick bort när jag var 20 och då fick jag ett bättre jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill ha mer seröst rp och jag tror att jag kan hjälpa med det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många på serven och jag tycker att det är roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hade mycket kompisar som spelar på serven och det var därför jag började spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en bättre tjäna pengar och fån ett bättre jobb

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli rik och a ett jättebra jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nä inte mycket spelar mest på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Senast ändrad:
Tillbaka