Accepterad Mackan0709 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan0709

Medlem
Servervakt
Meddelanden
73
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210262669/

Ditt Hex-ID: 11000014a81708d

Vad är din discord tagg? mackan0709

Vem var det som bannade dig? Bawo

Bild på banmeddelande: littleappas.footballhd.wallpapers-1a424f9e-b34f-4b4c-8729-4fabf20f3687.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han gjorde det för att han tyckte jag gjorde fel och att det var sunft förnuft och sen så tycker jag det är konstigt men jag förstår han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar kom ditt till top boys och jag låg inte på så bra fps och mina texturer va konstiga och så var vi en nyhetbyrå som vi rpade och då gick vi fram till en grabb som jag ej såg jag såg hans vapen och så börja han rikta mot mig och sa att jag och mina kompisar ska gå ut. Men efter 3 sekunder eller något sånt och han börja skjuta mig ett skott och så sparng jag ut och så blev min kompis ner skjuten och min andra kompis börja skjuta. Och då trodde jag att jag kunde springa in igen jag såg ej fler folk för jag låg på kanske 15 fps, Men jag sprang in för att jag trodde det var lugnt men min andra kompis blev nerskjuten och så ville jag snacka med dom andra som var där inne men såg ej så mycket folk så kunde inte se mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig jag tycker att den ska vara mindre men jag förstår min ban och det kommer ej ske igen och jag tycker ju inte att det var sunft förnuft för att jag trodde min kompis vara bara där efter det innan han blev nedskjuten så jag trodde det var clear men det var jag ej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft 2 tidagre bans en när jag var icke och andra var felaktigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte gått tillbaka jag hade bara kunna springa därifrån och det var dumt av mig att göra så och jag vet vad jag ahr gjort fel och det kommer inte hände igen och jag har lärt mig av mitt misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig och det kommer ej ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Gick ej att ta bilden frånm ban för server och fivem ligger nere så tog en annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka