Inaktuell Mackan0709 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan0709

Medlem
Servervakt
Meddelanden
73
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Ditt discordnamn: 1mackan

Ange ditt födelsedatum 4 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för hjälpa server och att server ska vara den bästa. Jag vill att alla ska kunna rpa så bra som möjligt och att det inte ska finnas lallare eller såna som vill förstöra för servern jag tycker att folk ska kunna ha roligt på server och att inte folk ska förstöra deras scenario eller något. Jag vill också kunna hjälpa såna som kan bli bättre på rpa. Jag var inte den bästa i början men sen när jag lärde mig så gick det bättre och det blev mycket roligare och det vill jag att alla ska kunna ha på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det är en del lall som inte är ok och att man inte ska bli skjuten hela tiden jag tycker att det är en bra rp men ibland brister den sig lite och det gör den hela tiden även när man löser problemet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Under min tid som staff så kommer jag försöka att det ska bli mycket social rp och att det ska bli så bra rp som möjligt och att den ska vara rolig och man ska kunna göra invecklade scenarion och ha allmänt roligt. Och ta bort problemspelare också såna som vill bara göra kaos på servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man ska vara en förebild till andra på server och bevisa att man har staff roll för en anledning och inte lalla bort sin chans för att man ska hjälpa folk och att visa sitt bäst för server och medlemmar.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mycket beror på dag till dag men annars mycket skriver om jag måste plugga eller något sånt

Hur länge har du spelat på Unive? Över 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit det förut så kan en del.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nä, kan jobba som vad som helst.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka