Accepterad Mackan0709 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan0709

Medlem
Servervakt
Meddelanden
73
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Ditt discordnamn: Mackan0709#7590

Ange ditt födelsedatum 4 September 2007

Varför ska just du bli staff? Har varit det tidigare och tyckte det var kul och vill bli det igen och vill hjälpa servern att bli bättre rp och mer utveklad rp så inget lall. Och vill ingen ska vänta på att få hjälp i report eller /help. Jag är en aktiv spelare och spelar mycket på min fritid och tycker att det är roligt med rp och hade varit roligt att lära andra hur rp ska vara den ska ju vara mycket kreativ och roligt om jag får säga det såklart inte lalligt. Och mitt mål är att inte ha kvar problemspelare för jag vill ha en hög rp nivå och så bra som möjligt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kommer va mycket aktiv och så mycket jag kan om jag inte ska jobba eller inte men nu är det ju slutet på tiden i skolan så då kommer jag vara mer aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 och ett halvt och har noll banns.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit det förut så kan dom flesta genom staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka