Accepterad Mackan0709 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan0709

Medlem
Servervakt
Meddelanden
73
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Ditt discordnamn: Mackan0709#7590

Ange ditt födelsedatum 4 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill utvekla rpn för såna som lallar och inte vill rpa tycker jag inte har något att göra på den här serven och är väldigt lung och kommer va mycket snabb i reports. Och vill ingen ska vänta på att få hjälp i report eller /help. Jag är en aktiv spelare och spelar mycket på min fritid och tycker att det är roligt med rp och hade varit roligt att lära andra hur rp ska vara den ska ju vara mycket kreativ och roligt om jag får säga det såklart inte lalligt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag runt upp till 8 timmar beror lite hur skolan ser ut och hur mycket prov jag har. Helger kommer jag var mycket aktiv om jag inte åker iväg eller ska jobba i några timmar men annars va mycket aktiv

Hur länge har du spelat på Unive? Över ett år utan några banns och dc banns vet inte hur mycket timmar jag har dock

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men lär mig mycket under tiden jag är staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb ansvarig kanske eller donation ansvarig tycker det är lite svårare.

+rep bra som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka