Nekad MACKAN | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MACKAN

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880077223

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? MACKAN#8626

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Jonathan Nilsson är född i Sverige år 1985-04-18 i Stockholm. Jonathan Nilsson började sitt liv bra, han gick i skolan, hade vänner, en familj som brydde sig om han och allt det där som bara gör livet härligt att leva för en 10 åring. Jonathan levde lyckligt lottat som ung då hans far var väldigt framgångsrik under namnet Jonathan Nilsson, men hur Jonathan Nilsson hade fått alla pengar visste inte hans mor Mathilda Nilssoon eller hans bror Bengt Nilsson om. Det var en ovisshet i hur Jonathan hade fått alla sinan pengar, men det var något som alla skulle få reda på men 6 år senare. Som sagt så haded Jonathan Nilsson det bra i sin uppväxt i Sverige tills det att han var 10 år gammal, för det var då som hans föräldrar sa till han att dom ska flytta till USA. Att flytta till USA som bara 10 år var jobbigt, Jonathan blev tvungen att ta farväl av alla hans vänner som han hunnit fått i Sverige, som han nu inte skulle ha få kvar i sitt liv. Men Jonathan tyckte aldrig att det var synd om han utan mer för hans bror Bengt Pettersson som var 16 år gammal hade en tjej och ett deltidsjobb vid sidan av skolan, allt det skulle Bengt förlora på grund utav att hans far affärer i USA.
Hösten 1995 var tiden som hela familjen tog flyget till USA, Florida. Väl framme i Florida vid det nya huset så blev Jonathan förvånad av vad det var för hus som dom skulle bo i, det var ett riktigt lyx hus med en stor utegård som var inringad av en stor vitmålad mur, det var som att se på ett hotell som tillhörde en själv. Jonathan fick en egen lärare i huset som skulle lära han flytande engelska medans att Bengt kunna börja i skolan då han redan kunde språket. Jonathan lärde sig språket snabbt då han hade motivationen till att komma till en riktig skola för att få nya vänner. Jonathan kom ut i den riktiga värden i Florida och möttes av massvis av kriminalitet och fattigdom, det var nu i Florida som han insåg att det inte alla har det så bra som han. Jonathan bestämde sig då för att han ville göra skillnad och att han därför skulle bli polis en dag.
Skolan för Jonathan flöt på tills det att han fyllt 15 år, för att det var då som sanningen om hans far skulle visa sig. Nicholas Pettersson hade inte kommit till sin framgång via lagliga affärer utan via droghandeln som han hade gömt för familjen men som inte gick att gömma längre. Nicholas och Mathilda skiljde sig snabbt då hon inte ville ha med drogerna att göra, men hon anmälde inte sin före detta man för att hon fortfarande gillande han. Jonathan blev förkrossad av att aldrig mer kunna få se hans far igen och han fyllde av skam för allt det som hans far har gjort mot oskyldiga civila som fastnat i missbruket. Av alla personer som fastnat i missbruket så finns även Jonathans bror Bengt som aldrig kommer kunna komma ur det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag är en väldigt erfaren RP- spelare med mycket humor och glad för roliga scenarion som leder till spänning och underhållning för alla involverade. Är en mogen kille med stort intresse för att bidra till ett bättre rollspelande. Har rollspelat från och till under hela min uppväxt, allt från World of Warcraft till IRL brädspel och liknande. FiveM har varit det jag spelat mest, och även utvecklats mest under denna tid. Med många olika servrar och mycket timmar i bagaget är jag redo för en ny utmaning och spännande framtid hos er.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ? För detta verkar som en seriös rp som jag gättegärna skulle vilja vara med och utveckla. Denna, till skillnad från många andra rp server, har bra mods och en aktiv staff. Älskar hur snabbt det går att få support.

Hur hittade du Unive? En kompis sa det till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt och att göra roliga scenarion så att även andra på servern kan ha kul för jag älskar att få andra skratta.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att få nya vänner och ha en rolig tid här på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka