- Meddelanden
- 531
- Reaction score
- -2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MackanISkogen/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mackan Me1ster^
Vad är din discord tagg? Mackan Me1ster^#4443
Vem var det som bannade dig? Zensy
Hur lång tid var din ban? 10 Dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det vet jag faktiskt inte, jag har inte gjort nåt fel alls. Jag blior alltid anklagad för saker jag inte gjort! JAG HAR DYSLEXI
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde omkring med bilen och blev kallad till support, men är bannad från discord så det gick inte. Sen så blev jag bannad. Men jag fick fps drop medans jag körde och backade å sen så ramlade en person vid sidan av mig vilket jag inte ansåg va mitt fel alls. JAG HAR DYSLEXI
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gissar på att det var mitt fel eftersom jag gjorde det fast jag hade fps drop. Det var inte meningen alls. JAG HAR DYSLEXI
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga alls
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske skört mer "normalt" JAG HAR DYSLEXI
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. JAG HAR DYSLEXI
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mackan Me1ster^
Vad är din discord tagg? Mackan Me1ster^#4443
Vem var det som bannade dig? Zensy
Hur lång tid var din ban? 10 Dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det vet jag faktiskt inte, jag har inte gjort nåt fel alls. Jag blior alltid anklagad för saker jag inte gjort! JAG HAR DYSLEXI
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde omkring med bilen och blev kallad till support, men är bannad från discord så det gick inte. Sen så blev jag bannad. Men jag fick fps drop medans jag körde och backade å sen så ramlade en person vid sidan av mig vilket jag inte ansåg va mitt fel alls. JAG HAR DYSLEXI
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gissar på att det var mitt fel eftersom jag gjorde det fast jag hade fps drop. Det var inte meningen alls. JAG HAR DYSLEXI
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga alls
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske skört mer "normalt" JAG HAR DYSLEXI
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. JAG HAR DYSLEXI
Har du läst våra regler? Ja