Nekad Mackan Me1ster | Ban överklagan [KING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Användarnamn: Mackan Me1ster

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MackanISkogen/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mackan Me1ster^

Vad är din discord tagg? Mackan Me1ster^#4443

Vem var det som bannade dig? Wille03

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det vet jag faktiskt inte, jag har inte gjort nåt fel alls. De är wille som har gjort fel i allt detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis for efter en tjej som snodde min bil och började slå oss, sen så tog vi henne åt sidan å snackade med henne. JAG gick aldrig ooc ingame. Det här är en felaktig ban och jag har inte gjort nåt fel alls. Däremot så hopn som slog oss borde bli bannad för RDM och snor bilar på greenzone

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en självklar felaktig ban, som sagt för att vi henne åt sidan å snackade med henne. Och jag gick aldrig ooc ingame. Det här tycket jag att wille gjorde väldigt fel och jag kommer att ta detta vidare och jag kommer att ifrågasätta wille om att ha honom som staff. Detta borde absolut aldrig hända å speciellt han som är admin på servern. Det är inte första gången heller. Det är grymt tråkigt att detta ska behöva hända över huvudtaget. Och jag tycker att att han borde bli demotad, det han gör är helt fel och han borde inte va admin längre. Sen så är min ban för lång för detta, jag skulle säga att han är korrupt, sen så fick tjejen aldrig en ban eller varning? Det är också grymt fel och som sagt han borde bli demotad. Jag vet att jag tjatar mycekt men han förtjänar att inte vara mod alls! Och sen så snodde tjejen en bil på greenzone och började slåss vilket är rdm. Sen så blir jag anklagad för att ha powergamat, men det roliga är att jag aldrig körde en bil och jag rp skador när vi väl krockade. Och det är wille som påstår det, men han var itne äns där då vilket jag tycker är väldigt konstigt. Detta är verkligen inte okej alls. det är lite tråkigt för att jag och några vänner tänkte rpa nu ikväll/inatt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare bans alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka