Nekad Mackan Me1ster | Ban överklagan [Adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MackanISkogen/

Ditt Hex-ID: 11000010b0ae5bf

Vad är din discord tagg? Mackan Me1ster^#4443

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? 20 dagar Men det är mindre just nu för det har gått ett flertal dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Christoffer Wanzel (Dysphoria) valde att banna mig på grund av att jag slog ner/dödade två personer och sedan flydde från platsen. Men bara några minuter innan jag döda dem så hade dem brutit mot regler Sunförnuft, powergaming och rdm. Så jag vart less och slog ner dem två då jag ansåg att det var rätt från min sida men samtidigt så gjorde jag fel som jag väl är medveten och jag kommer ALDRIG mer att göra om det misstaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart jagad av ett par killar i en Saab 9-5, tillslut så stannade jag vid ett bygge för att sedan springa upp för en ramp och när dem kom så började dem att slå mot mig och då dödade jag båda två och då så skulle jag fly från platsen i min Mercedes-Benz AMG E55. Och precis när jag satte mig i bilen så vart jag bannad för: GROV VDM. Jag kan möjligt vis ha brutit på regeln: RDM då jag slog ner två stycken, men dem hade sen tidigare varit kaxiga mm och dme har brutit mot regler som: RDM, Suntförnuft och Powergaming och tillslut vart jag så less så log ner båda två.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, eftersom att jag dödade två personer som ingår i regeln: RDM och den regeln bröt jag. Men samtidigt så bröt dem andra mot följande regler: RDM, Sunförnuft och Powergaming och tillslut vart jag less och slog ner dem. Och ja jag gjorde fel och kommer aldrig mer att göra om det felet. Men jag hoppas att ni förstår varför jag gjorde så och jag hoppas att ni kan lita på mig denna gång för jag kommer ALDRIG mer att göra misstag och dem senaste veckorna så har jag haft det väldigt svårt, för att min "Bonus Morfar" som betyder EXTREMT mycket för mig då jag inte har en närvarande morfar. Men iallafall så har han fått Covid-19 och han har varit mycket dålig och jag har knappt sovit dem senaste nätterna och han har varit sjuk i över en månad vilket har fått mig och må dåligt och sedan så har min lillebror som är strax över 2 månader gammal har en Njure som inte fungerar han har det väldigt svårt och jag är väldigt orolig för honom, och då när jag vart bannad på grund av detta så mådde jag dåligt medans jag rpade och jag vet att ens privat liv inte ska dras med inom rpandet.

Men iallafall så har det varit andra rpare som gått mig på närverna och då så har jag brutit på regler och blivit bannd och jag ber så hemskt mycket om ursäkt och det ska inte upprepas nån mer gång att jag brutit mot dessa regler. Jag har verkligen reflekterat över denna ban och jag känner mig väldigt redo att återgå till rpande och visa att Mackan kan skapa roliga och seriösa scenarion och vill bara tillägga det att jag älskar att rpa och Unive RP är det ända stället där jag verkligen kan vara mig själv och bjuda på mig själv inom rp och vill verkligen ha en till sista chans att få spela här och visa att jag är grym och verkligen kan detta. Så skulle verkligen bli glad om jag få denna chans att få rpa igen. Nu mår såklart min Bonus Morfar mycket bättre och min lillebror mår bra och dåligt mellan dagarna och det kommer bli bättre med lille bror i framtiden han ska och opereras om någnra veckor och då ska han må väldigt mycket bättre och skulle uppskatta om jag får denna chans att få komma tillbaka till Unive och rpa och visa att jag verkligen kan och har hög rpa nivår och jag ska visa det om jag får denna chans att komma tillbaka på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var för att jag var i ett scenario där 3 stycken grabbar höll på mot oss och jävlas och efter en stund så vart jag riktigt less så jag väntade på dem och när dem väl kom så sköt jag en med ett Jaktgevär i huvudet (Det är STRIKT förbjudet att göra) men jag gjorde det ändå. Och då så vart jag bannad på grund av: Skjuter med jaktgevär och rdm. Min andra ban är då copbaitade polis å då så for jag i stan och drifta runt torget sedan skaulle jag maxa min bil över en viadukt, poisen stodi ett rö ljus men jag sket i det och gasade fullt och efter några minuter så vart jag bannad på grund av: Copbait. Min tredje ban var på grund av att jag Powergamade, jag och en kompis vart jagade av ett gäng och vi var jagade ungefär 10 min efter det så lyckades jag på nåt vänster köra in i en stolpe i ca 110 km/h och jag körde därifrån. Och då så vart jag som sagt bannad för Powergaming och jag har lär mig av den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle istället kontaktat en staff från första början då dem bröt mot regler som Suntförnuft, RDM och powergaming, men jag tänkte inte just då på att rapportera det till staffsen och sedan så hade jag inte heller dödat dem två. För om jag inte hade dödat dem och istället rapporterat det till staffsen så hade vi inte suttit i denna situation just nu, jag ångrar mig extremt mycket och detta kommer ALDRIG mer att upprepas från min sida och jag skulle verkligen uppskatta om jag får en ny chans till att bättra mig och jag har verkligen hunnit reflektera över min ban, då det är ett flertag dagar sedan jag vart bannad för detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag gjort och jag ska Aldrig mer upprepa detta beetende som jag haft under min rp.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka