Accepterad Mackan Me1ster | Ansökan till Servervakt [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2004

Vad heter du på discord? Mackan Me1ster#4443

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån: 14:00 - 23:00

Tis: 15:25 - 23:00

Ons: 17:00 - 23:00

Tor: 13:55 - 23:00

Fre: 11:25 - 03:35

Lör: 13:00 - 04:25

Sön: 11:30 - 23:00

Under loven så kan jag spela väldigt länge och det är som en lördag kväll fast ännu längre kan jag vara vaken.

Hur länge har du spelat på Unive? Strax efter att servern grundades, med andra ord så har jag spelt väldigt länge och många månader och extremt mycket timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle självklart kicka dem som gör fel och ge dem tips vad dem kan göra rött till nästa gång, och om det skulle vara nå grovt så har jag alltid video på så då tar jag det med en högra staff som kan ta beslut kring en ban. Jag vill hjälpa så många som möjligt på UniveRP, med RP och folk som gör små fel att dem ska få en andra chans. Jag tror att detta kan ge en bättre effekt och göra att personen blir motiverad att verkligen försöka RP:a istället

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är väldigt aktiv på kvällaran och har som sagt extremt bra koll på regler, staff kommandon och vad det innebär att vara en servervakt, jag vill attt denna server ska växa ännu mer och att andra trollare och folk som bryter mot regler ska bort från servern ifall dem upprepar att bryta mot regelr hela tiden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag kan lova att bidra med hos er är ännu en bra servervakt som kommer alltid göra sitt bästa med sitt arbete. Samt ännu en person som vill alltid utvecklas och göra det bästa i alla situationer. Därmed kommer jag klart och tydligt prioritera server mest av allt inom spel och fritids aktiviteter just för att jag kommer ta denna möjlighet som ett riktigt jobb. Därefter kan jag nämligen också lova att jag kommer lära mig från mistag om det sker så det ej återuppstår.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har goda kunskaper sen tidigare och jag har extremt bra koll på regler och det har jag en stor fördel med i att vara servervakt och även som trainee och som mod. Jag älskar att kunna hjälpa folk och vill visa staff teamet att jag är en villig person som vill hjälpa och utveckla servern.

Jag är en väldigt aktiv spelare som kan reglerna extremt bra, och just nu när servern är owhitelistad så är det otroligt mycket folk som bryter mot reglerna på nätterna och det är då jag kommer kunna hjälpa till som mest och få bort dom som t.ex Moddar, rdmar och vdmar. De händer ju också väldigt ofta att bärgaren och gatorna är fulla me bilar så att avlasta servern på lite plats så att man kan DVA dem.

Varför vill du bli servervakt? För att jag har goda kunskaper sen tidigare och jag vill höja RP nivån på servern och hjälpa folk så att dem gör anorlundna till nästa gång, jag vill få bort trollare och ha seriösa spelare på servern. Jag hade uppskattat om jag hade fått bli servervakt och hjälpa till med mina goda kunskaper. Jag vill hjälpa servern på mitt bästa sätt och är ganska aktiv på denna server. Jag är en trevlig kille som brukar stötta på folk som inte kan RP:a osv, sen vill jag avlasta alla staffs på servern.

För att jag vill hjälpa servern och jag har väldigt många timmar på FiveM och kan rpa seröst och bra. Jag kan alla regler riktigt bra. Jag vill höja RP nivån på unive och utveckla den så att den blir ännu större än vad den är nu. Sen finns dem som inte gör fel och inte filmar allt så när dem blir dödade av nån som bryter mot regler och dem blir av med sina grejer att dem inte har nog mycket bevis att dem känner att staff teamet är sämst.

Jag vill hjälpa så många som möjligt på unive, med RP och folk som gör små fel att dem ska få en andra chans och bättra sig på servern. Jag tycker om att hjälpa andra och staffs hjälper mycket, sen att vara staff är tuft och att dem behöver fler som kan avlasta de. Jag vill visa vad jag går för och se till att folk på unive kan få hjälp snabbare då jag anser att det behövs mer servervakter som kan avlasta staff teamet. Eftersom det är en såpass stor server och alla staffs hinner inte riktigt med alla på en gång. Möter också massor med söndriga bilar på gatorna så vill hjälpa få bort dem också.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban [id] [tid] [Anledning] = används när man stänger av en spelare.
/sqlunban [Steamnamn] = används när man ska unbanna en person.
/setjob [Id] [Jobbnamn] [rank] = hur man ger ett jobb till en person.
/giveitem [Id] [föremål] [hur många] = används när man ger en person ett föremål.
/giveweapon [ID] [vapen] [hur mycket ammo] = hur man ger en person ett vapen.
/kick [id] [anledning] = används för att kicka en person.
/dv = Delete vehicle = används vid tillfälle där man ska ta bort ett fordon.
/goto [id] = används för att tpa till en person.
/bring [Id] = används för att tpa en person till dig.
/noclip = används för att gå in i noclip.
/spec = används för att specca personer.
/tpm = tpa dig till din waypoint på kartan.
/revive [ID] = du revivar en person eller dig själv.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Min första ban var för att jag var i ett scenario där 3 stycken grabbar höll på mot oss och jävlas och efter en stund så vart jag riktigt less så jag väntade på dem och när dem väl kom så sköt jag en med ett Jaktgevär i huvudet (Det är STRIKT förbjudet att göra) men jag gjorde det ändå. Och då så vart jag bannad på grund av: Skjuter med jaktgevär och rdm. Min andra ban är då copbaitade polis å då så for jag i stan och drifta runt torget sedan skaulle jag maxa min bil över en viadukt, poisen stodi ett rö ljus men jag sket i det och gasade fullt och efter några minuter så vart jag bannad på grund av: Copbait. Min tredje ban var på grund av att jag Powergamade, jag och en kompis vart jagade av ett gäng och vi var jagade ungefär 10 min efter det så lyckades jag på nåt vänster köra in i en stolpe i ca 110 km/h och jag körde därifrån. Och då så vart jag som sagt bannad för Powergaming och jag har lär mig av den bannen. Min fjärde var en felaktig ban, då en kille framför min bil ramlade ihop med flit framför min bil så att jag skulle köra över honom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka