Nekad Mackan Me1ster | Ansökan till servervakt [niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Användarnamn: Mackan Me1ster

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2004

Vad heter du på discord? Mackan Me1ster^#4443

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det är ju olika på helgerna också brukar jag skruva i bilarna så tiderna kanske inte är dem samma. Men så här brukar dem vara
Vardagar:
16:00-23:00 Från Måndag-Torsdag
Helger och lov:
13:00-03:00 Från Fredag-Söndag

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat några månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Vill lära andra så att dem gör rätt. Jag har läst reglerna så kan dem väldigt bra. Jag är väldigt aktiv på kvällarna så finns där ifall andra staffs rpar. Sen så vill jag avlasta dem så att dem. Jag kommer att göra mitt bästa som servervakt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag är väldigt aktiv på kvällarna så finns där ifall det inte är nån staff inne eller om dem rpar. Sen så vill jag avlasta dem så att dem också kan rpa å inte kolla reports hela tiden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vill hjälpa servern på mitt bästa sätt och är ganska aktiv på denna server. Jag är en trevlig kille som brukar stötta på folk som inte kan rpa osv. Sen vill jag avlasta alla staffs på servern. För att jag vill hjälpa servern och jag har väldigt många timmar på FiveM och kan rpa seröst och bra. Jag kan alla regler riktigt bra. Jag vill höja rp nivån på multistaden och utveckla den så att den blir ännu större än vad den är nu.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har lite kunskap sen tidigare och hade velat bli servervakt på denna server också så man kan hålla koll på andra och brukar stötta på folk som inte kan rpa och bryter mot reglerna. Vill lära andra så att dem gör rätt. Jag har läst reglerna så kan dem väldigt bra.

Jag är väldigt aktiv på kvällarna så finns där ifall det inte är nån staff inne eller om dem rpar. Sen så vill jag avlasta dem så att dem också kan rpa å inte kolla reports hela tiden. Jag kommer att göra mitt bästa som server vakt

Varför vill du bli servervakt? För att jag har lite kunskap sen tidigare och jag vill höja rp nivån på servern och hjälpa folk så att dem gör anorlundna till nästa gång. Jag vill få bort trollare och ha seriösa spelare på servern. Jag hade uppskattat att jag skulle få en chans för denna ut maning.

Jag vill hjälpa servern på mitt bästa sätt och är ganska aktiv på denna server. Jag är en trevlig kille som brukar stötta på folk som inte kan rpa osv. Sen vill jag avlasta alla staffs på servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla utan nåt probelm alls

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, men det har varit tvp felaktiga bans

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

tenor_1.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka