Nekad Mackan Me1ster | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2004

Vad heter du på discord? Mackan Me1ster#4443

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under lov och helger så kan jag spela mellan 16:00 - 02:00. På vardagar när det är skola så kan jag spela mellan 16:00 - 23:00. Kan justera till tiderna om jag nu blir staff. Jag ska gå im så jag kommer att kunna var väldigt aktiv under dagarna

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat några månader jsut nu, men har spelat lite till och från på sista tiden. Men jag har fastnat igen för att rpa å hjälpa andra med sin rpa och höja rp nivån

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Brukar stötta på folk som inte kan rpa och bryter mot reglerna. Vill lära andra så att dem gör rätt. Jag har läst reglerna så kan dem väldigt bra. Jag är väldigt aktiv på kvällarna så finns där ifall andra staffs rpar. Sen så vill jag avlasta dem så att dem också kan rpa å inte kolla reports hela tiden. Jag hade uppskattat att jag skulle få en chans för denna utmaning. Jag vill hjälpa servern på mitt bästa sätt och är ganska aktiv på denna server. Jag är en trevlig kille som brukar stötta på folk som inte kan rpa osv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är väldigt aktiv på kvällarna så finns där ifall det inte är nån staff inne eller om dem rpar. Sen så vill jag avlasta dem så att dem också kan rpa å inte kolla reports hela tiden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Dessa personer anser jag borde få en kick direkt istället och om de fortsätter komma in och förstöra, Sen att vara staff är tuft och att dem behöver fler staffs tror jag absolut att man beJag vill prova på något nytt och se till att folk på Multistaden kan få hjälp snabbare då jag anser att det behövs mer staffs, eftersom det är en såpass stor server och alla staffs hinner inte riktigt med alla på en gång.

Varför ska just du bli servervakt? ag har testat varit staff en gång men då kände jag att det var lite för mycket just då. Nu känner jag att jag ska klara av den uppgiften. Sen ska man kolla reports och hjälpa folk som behöver det. Man ska kolla så att inga trollare och dem som bara förstör på servern inte är kvar och dem som gör grövre fel att dem får en kortare ban på servern men kan komma tillbaka senare efter deras ban. Sen så har jag varit support på multistaden tidigare

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hjälpa servern och jag har väldigt många timmar på FiveM och kan rpa seröst och bra. Jag kan alla regler riktigt bra. Jag vill höja rp nivån på multistaden och utveckla den så att den blir ännu större än vad den är nu. Man ska kolla så att inga trollare och dem som bara förstör på servern inte är kvar och dem som gör grövre fel att dem får en kortare ban på servern men kan komma tillbaka senare efter deras ban.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /Noclip /Bring Id /Svban id /Tpm /Sqlban steamnamn /dv /freeze //sqlbanoffline

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, två stycken. Jag har tidigare blivit bannad för copbating och då så körde jag kanske ca 120 km/h inne i stan och så stod polisen bakom ett hörn vilket jag belv bannad för och jag kan inte ändra det nu. Och sedan en annan ban för rdm eller det blir två nu om man räknar med denna, men jag kommer inte rikigt ihåg vad som hände då men jag tror att jag slog en två gånger utanför torget.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka