Accepterad Macho | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macho

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Macho

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198232597344/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Macho

Vad är din discord tagg? Macho#7327

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen eftersom jag på ett overkligt sätt hoppade ut ur bilen när den hade kraschat med bälte på och två killar sköt med vapen mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev skjuten på av två killar och bilen for in i en vägg. Jag hade bälte på mig och hoppade ut ur bilen efter att vi kraschat eftersom att jag blev beskjuten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle anse att det är en felaktig ban eftersom jag först och främst hade bälte på mig och sedan att det inte gick så jätte snabbt när bilen träffade väggen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I min tidigare ban lärde jag mig om att finner man någon bugg så får man absolut inte använda sig av den och detta kallas för bugg abuse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda skulle kunna vara att när jag hoppat ut ur bilen så måste jag vara lite skadad av händelsen eftersom jag då nyss kraschat med bilen men i stundens hetta är det svårt att avgöra vad som skulle kunna vara allt från en dödlig krasch till bara lite skadlig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig utav min ban att bältet absolut inte betyder någonting men också att om jag i framtiden kommer till ett liknande scenario som detta så måste jag avgöra lite bättre om hur krachen skulle kunnat påverka mig i verkligheten och utgå ifrån hur jag skulle må då.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka