Accepterad Machlas | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Machlas

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Machlas#8561

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Beppe Drazovic och är född 1994-02-04, född i Bosnien och flyttade tillsammans med sin familj till Sverige när han var 11månader gammal, strax efter dom flyttade till Sverige så dog hans föräldrar i en bilolycka när han var på dagis så han blev adopterad av ett svenskt par. De paret heter Oskar Johansson och Lova Johansson, de är gifta och har inga biologiska barn, dem har bara Beppe. Beppe kommer inte ihåg sina riktiga föräldrar och vet inte om att han är adopterad. Beppe gillar allt med fordon att göra, hans "pappa" Oskar är väldigt intresserad utav just bilar och Beppe har vart mycket med Oskar när han mekat och fixat med bilar samt åkt mycket bil med honom. Beppe familj bodde lite utanför stan vid en grus "håla" där man kunde åka bil utan körkort för det var privat mark, på så sätt började Beppe köra bilar och crossar. Beppe är väldigt skicklig och lär sig saker enormt fort. Beppes "mamma" Lova jobbar som egenföretagare, hennes företag heter Shine and Gloss, det de företaget sysslar med är att ta fram tvättmedel mm till fordon etc. Så hela hans familj jobbar inom fordon, Beppe vill gärna bli egenföretagare som sin mamma eller ta över företaget när Lova tagit pension, men tills dess vill han hinna med mycket i livet. Han vill göra saker som man inte får göra, han vill hinna göra så mycket som möjligt innan han får ta över företaget av sin mor. Men tills dess ska han upptäcka och hinna göra mycket saker, vad vet han inte än men det återstår att se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att ha en bra rp, jag kommer att ha en personlig karaktär, alltså inte en som är lik mig irl utan den kommer att ha sin egna personlighet. Jag kommer att använda mig av utvecklande rp och se till att sköta alla era regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag är polis så ska jag se till att den kriminella parten har chans att vinna scenariot och att dem får ha det kul i scenariot. Man ska ha kul nät man spelar inte bara för att vinna.

Hur hittade du Unive? En vän tipsade mig privat, jag gillar denna servern ut ifrån vad jag sätt så jag vill spela här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka