Accepterad Maccko | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maccko

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468228215/games/?tab=recent

Ditt Hex-ID: 110000159e1ae77

Vad är din discord tagg? maccko1

Vem var det som bannade dig? Emnez

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo men anledningen till att staffs själv banna mig var ju för att jag hade antagligen ingen Social RP, Det var ett bakomliggande scenario men från staffens prespektiv så trodde han att det var SocialRP. Jag förstår han 100% ifall jag också hade fått ett sådan klipp från en staff, men från min perspektiv så var det ej så som han trodde. Det var inte meningen att göra detta till ett stort problem utan att detta skulle bara vara snabbt, in och ut bam bam liksom jag tordde inte att jag skulle få ban osv. Jag beklagar för dålig RP nivån som jag hade utav mig på de scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej. Så det som häned var att jag påträffade en laliga medlem vilket vi Laonda, 100 ligan och born killers har krig med. Jag kidnappade han och tog han till 100 ligans hus. Där så bad vi han och ta av sig alla kläder och hur en vanlig kidnappning föregår. Vi sa till han att han har en 1 timme på sig att lämmna gänget (Inom RPn) om han inte gjorde de om en timme skulle vi avrätta han. Så jag tänkte okej låt oss se. Jag ringde han 1 timme efter och sa till han "hallå bror jag har en lur till dig" Dedär var fake och jag skulle döda han där. jag skickar en gps där vi ska mötas. Han kommer dit jag avrättar han eftersom han ej lyssanade på mina order. Hans Mekonomen Partner var i bilen men det var också en annan La liga medlem. aa det var allt det var ej meningen att göra detta till en stor grej liksom och bara att göra en snabb scenario. Liksom jag hade bara tänkt skjuta han sen dra därifrån aa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både mitt fel och staffens fel om jag ska vara helt ärligt. Det var ju inget fel med de och folk gör ju de i verkligheten att man skjuter ur bil och bara drar ifall man har bett han och lösa en grej och inte gjort det som en kriminell individ. Men jag hade också kunnat ansöka för att säkerstella ifall man får eller inte. Tycker det är bådas fel faktiskt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad alls efter jag kom tillbaks från min permanent avstängdning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, ansöka eller skapa en kriminell ticket och fråga där. Men faktiskt jag hade också kunnat prata lite mer istället för att bara typ säga 2 ord och dra därifrån. Det var däligt dumt av mig att göra och jag kommer inte göra om det. Jag lovar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte direkt skjuta men jag har dock planerat de i hela den timmen faktiskt. Men jag kommer ej göra om det jag lovar. Jag har lärt mig efter mina misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka