Accepterad Maccan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mactenn1

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mac10an/

Ditt Hex-ID: 11000013739bd20

Vad är din discord tagg? ag.1_

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att staffsen skulle vara säkra på att jag inte skulle göra något mot servern eller andra spelare, t.ex terrordåd eller lliknande. Så jag misstänker att jag blev bannad i ett "förebyggande syfte" kan man väl säga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog på trygghansa för tillfället, hade precis fått roller på en annan server och sedan blev jag permanent bannad från Unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var självklart rättvis så sätt att jag lämnade trots allt unive för en annan server, tycker en permanent bann var lite väl hårt då jag faktiskt bara bytte server men det är såklart förståeligt och det står också i reglerna vilket jag visste om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har bara varit pga okunnighet, t.ex pwg osv alltså mindre bans om man får kalla det det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, det jag borde gjort är ju att jag skulle ha gått till en staff, förklarat situationen över att jag vill prova på en ny server och sedan be personen att dra mina roller istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag definitivt, hade jag fått gå tillbaka så hade jag ju såklart aldrig lämnat unive från första början, måste erkänna att det finns faktiskt inget som liknar unive, som håller den standarden och är så storslaget. Jag begick helt enkelt ett stort misstag men tack vare det misstaget så känner jag ju att jag behöver inte leta efter en annan server längre, allt som jag vill ha och där jag vill vara är ju på Unive. Men det är lätt att ta förgivet och det är lätt att bli för bekväm när man varit någonstans länge vilket jag tyvärr behövde göra ett misstag för att inse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka