Antagen maccan.1 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maccan.1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad heter du på discord? maccan07

Vad är ditt Hex:ID 76561198791851315

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet kommer se ur att jag kommer vara aktiv på kvällen hella tiden. Det är då jag kommer vara mest akriv och då är jag online mycket, Jag kommer vara online på serven runt 3 timmar varje dag, sen på helgerna kan det vara allt fråm 4-10 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive nu i 10 dagar men jag har spelat på unive sedan 2023 ocgh tagit några pasuer där i mellen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit banand 2 gånger,men jag kan inte skicka in bilden här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt innbär sonm det låter. att man ska vara en vakt för serven. Man tar hand om små folk som lallar på torget eller folk som begåt små regelbrott. En servervakts uppgift är att helt enklet att vakta serven.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på serven för det första är att jag vill hjälpa till. Jag vill underlätta för staffsen så dom kan focusera på sina saker sp slipper dom ta sånna små saker. Sen ser jag också många icke medlemmar som lallar och som inte följer reglerna, där vill jag hjälpa till så att dom inte finns kvar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vi säger att man tillexempel kickar en grabb bara för att han van ett senario sen kan det också vara att man har igång /toggleid när han när i ett skott senario tillexempel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka