Nekad Mac Chapo | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mac Chapo

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136976047/

Ditt Hex-ID: steam:110000146232caf

Vad är din discord tagg? BrazilProPlaja#2203

Vem var det som bannade dig? Veni Vidi Vici

Hur lång tid var din ban? 14 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag av rädsla riktade vapen på en grabb som sikta på mig. På disc för jag sa att beslut var felaktigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb stanna mig på motorväg utan anledning och skrek och sikta på mig så av rädsla sikta jag tillbaks.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Extremt felaktig ban. FearRP jag var rädd för mitt liv eftersom att en grabb tänkte skjuta mig så jag tog upp det ända möjliga jag kunde försvara mig med som var gun. Av ren reflex och rädsla råkade jag sikta.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte råka sikta på honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om någon stoppar dig helt plötsligt och tänker skjuta dig får man inte försvara sig med sin egen gun.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka