Nekad Maayouf | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maayoufx

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad heter du på discord? Maayouf_

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001483b9a43

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Beror helt på oftast spelar jag unive men annars väldigt aktiv

Hur länge har du varit medlem på Unive? i början av 2021 har varit mod och servervakt förut flertal gånger

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet inte men blev avstängd runt 2021 ett par gånger för kunde inte reglerna

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att underlätta jobbet för staffs dvs påverka på sätt o vis som hjälper staffsens arbete så staffsen kan fokusera på viktigare saker, det gör servervakts genom att få tag på spelare som begår regelbrott men även kicka, dva osv

Varför vill du bli servervakt på servern? eftersom jag anser att det nu finns många lallare och regelbrytare på senaste och vi vill få bort dem och hålla en bra rp nivå. Sedan har jag alltid varit det fast de skedde en felaktig ban som gjorde att jag behövde ansöka igen

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att använda sig av sina perms/tillgångar till att få vinst på det själv. t.ex att banna vissa spelare för att vinna scenario eller banna den du känner för att banna, Ett exempel på att abuse sina perms är att t.ex använda toggleid för att hitta spelare mitt i ett scenario.

Nekad. Anledning: Vänta 2 månader efter permanent ban.

Du får ansöka igen 14 mars. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka