Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/martingg/
Ditt Hex-ID: 1100001028543f6
Vad är din discord tagg? Martin#8478
Vem var det som bannade dig? Ax3l
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råka sparka på en buss på torget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag visste inte hur man gick in i bussen och råka trycka på musen så jag sparkade på bussen. Sa förlåt direkt men hann knappt för jag blev bannad direkt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt misstag, är ny till FiveM. Sorry.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit avstängd förut.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte råka sparka på bussen!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Trycka F för att gå in i bussen istället.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001028543f6
Vad är din discord tagg? Martin#8478
Vem var det som bannade dig? Ax3l
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råka sparka på en buss på torget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag visste inte hur man gick in i bussen och råka trycka på musen så jag sparkade på bussen. Sa förlåt direkt men hann knappt för jag blev bannad direkt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt misstag, är ny till FiveM. Sorry.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit avstängd förut.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte råka sparka på bussen!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Trycka F för att gå in i bussen istället.
Har du läst våra regler? Ja