Accepterad .Maaiuh | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Maaiuh

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/precious117777/

Ditt Hex-ID: 11000014bc545ee

Vad är din discord tagg? .maaiuh

Vem var det som bannade dig? ~Yro

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-07 191423.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag flög igenom väggen pga en bugg eventuellt min sme jag inte hade ändrat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nån bar mig, jag var aktiv men hade råkat ha sme "dagdrömmer" sen buggade jag till övervåningen och plötsligt var jag bannad för ooc även om jag var tyst senaste fem minuterna och innan det sa jag inget ooc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. eftersom att jag inte sa eller gjorde något ooc, det som kan ha orsakat ban är att jag hade sma "dagdrömmer" men hade ingen aning om att man inte fick ha det då jag sett flera andra ha det, dessutom stämde minte min sme på ett ooc sätt då jag var aktiv i spelet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fick en timmes ban idag med för mild ooc men har inte gjort något ooc så jag förstår inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget, jag var inte ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att man tydligen inte får dagdrömma, vilket jag inte hade en blekaste aning om då det förekommer ofta på servern, även av spelare med mycket erfarenhet som är högt uppsata.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Använd inte /sme "dagdrömmer" nästa gång de är ooc

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka