Nekad Maadmaan | Medlem ansökning Hugge

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maadmaan

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199225269183/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? MaadMaan#3458

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Antonio Enzo och är 27 år gammal. Antonio har sitt ursprung i de italienska småbyarna då han växte upp i Palermo provinsen med en pappa vid namn Gallardo Enzo och mamma Ciabello Enzo. Antonio har även 2 bröder som han har starka band till för att dem har hållit ihop hela livet. Antonio älskar allt som har med bilar och vänner att göra då han är smart, teknisk och har ett bra socialt iq. Antonios uppväxt har varit hektisk då hans pappa var en ökänd maffia boss vilket ledde till att Antonio och hans bröder har växt upp med kriminaliteten. Men nu har bröderna insätt att kriminaliteten inte är rätt väg i livet och har därför valt att söka uppehålls tillstånd i staden Unive. Därför att de vill kunna starta upp ett nytt liv med nya människor. Nu är det bara för Antonio och hans bröder att få uppehålls tillstånd så väntar flertalet roliga äventyr och nya interaktioner varje dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att just jag ska bli medlem på Unive då jag har en lång rad kunskaper inom rp:andet och så är jag även väldigt mogen. Jag kan klara av att vara seriös i alla situationer och har bra tålamod samt stora logiska kunskaper. Detta gör att just jag kan bidra till en bättre rp och stämning på servern vilket gynnar alla :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänker lite som i frågan ovan då jag har bra rp samt en mogen personlighet så kan jag även bidra till en bättre stämning och rp för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst innebär att alla i ett scenario/sammanhang ska ha kul och förhoppningsvis vinna glädje oavsett om man t.ex blir rånad. Detta gör att alla kan ha kul samt ha en rolig tid med roleplayandet.

Hur hittade du Unive? Unive är en stor server, till och med den största och det innebär att jag har hört talas om den så fort någon nämner något om rp. Exempelvis i skolan eller på en stream.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka