Accepterad M_p3 | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M_p3

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? m_p3

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Örn, en 22-årig kille med stora ambitioner som nyligen har flyttat till Unive för att hitta ett spännande statligt jobb. Han är superintresserad av den tekniska avdelningen inom statligt arbete, vilket inte är så konstigt med tanke på att hans pappa har varit polis utredningstekniker i 14 år och berättat massor av berättelser till Daniel under sin uppväxt.

Daniel har alltid varit en pålitligt polare. Under hela sin uppväxt var han alltid där för sina vänner, någon de kunde lita på och som hade koll på det mesta. Detta gjorde att han fick kompisar både i den kriminella undre världen och bland dem som jobbar inom staten.

Nu när Daniel ser fram emot alla karriärmöjligheter som Unive har att erbjuda, känner han sig redo för nya utmaningar. Han vill verkligen göra skillnad och använda sina erfarenheter och kontakter för att göra en skillnad i Unive. Daniel är redo att hantera allt som väntar honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig samt seriös Rp. Sällan kommer jag vara uppkäftig eller kaxig mot någon för ingen anledning. Jag försöker oftast ha bra stämmning och bra vibe i mina scenarios samt de scenarios som jag stöter på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska försöka göra en vinst på varje scenario som sker. Som en rollspelare så har man en uppgift att göra sitt allra bästa för att säkerställa en skön Rp scenario för båda parter och inte tryhardar som ett nylle. Även om det innebär att man förlorar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Jag har även varit Helper, Krim ansvarig och support ansvarig så att veta reglerna är något som sitter fastlimmat i huvvet : ) Det finns saker som RDM, VDM, Hets OOC , Sunt förnuft och massa mer....

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har spelat på Unive för cirka 1-2 år sedan. Mina tidigare roller är : ~Securitas Biträdande Chef ~Mekonomen Biträdande Chef ~Jibril Kartell-Enforcer ~Polismyndigheten inspektör ~ Jibril Connections högra hand ~Helper ~Krim-ansvarig ~Support-ansvarig ,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har tidigare staff erfarenhet på Unive är säkert något väldigt lockande till den som läser min ansökan.

Vänligen åtgärda inte detta inlägg pga 24h regeln när ni tar mig för att ha råkat tagit dagens datum som födelsedag :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka