Accepterad M4J0R | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M4J0R

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/battlebow73

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Vallin

Vad är ditt discord namn? Battle#4670

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Allt började när mina föräldrar skildes, när jag bara var 10 år. Jag hade det tufft i skolan och blev mobbad väldigt ofta. Men jag visste att jag måste hålla känslorna inne och fortsätta kämpa, som pappa brukade säga till mig. Jag kämpade mig igenom skolan, fick bra betyd så allt löste sig till slut tänkte jag. Jag skulle börja söka jobb, fick massa jobbintervjuer men alla nekade mig då. Jag undrade varför och gick runt som ett spöke tänkandes på det i ett helt år, jag fattade bara inte. Sen så kom jag på det, både min pappa och mamma använder droger och har suttit inne för misshandel med mera. Jag blev en egenföretagare och kunde äntligen försörja mig själv, jag hittade massa olika vänner och blev ihop med en underbar tjej. Nu har mitt liv äntligen börja, och det är långt ifrån slutet. -Min karaktär Theo Vallin, lustigt nog. Han är 25 år gammal och bor med sin tjej i en fin lägenhet. Han har ett enormt bilintresse och gillar att skruva bilar. Han är en väldigt ensamstående man dock, med tanke på honoms bakgrund och allt så har han blivit riktigt tuff.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle tycka de va kul med lite RPande då jag sett mycke RP och jag skulle vara seriös gällande server regler så inga såna problem med mig. Samt, jag söker en aktiv och dedikerad server som man kan lägga ner tid på. Mina tidigare erfarenheter med Unive har bara varit positiva!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag fick en liten jobbig ban bara för någon timme sedan så då blev det att göra en ny whitelist. Men, servern är riktigt rolig att spela på när man väl har fått vänner och jobb osv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive över ett år tillbaka sedan, 2020. Jag har lite dåligt minne men jag har för mig att det var en kompis som rekommendera det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha de så roligt som möjligt men även att de jag bemöter har de kul. Försöka socialisera mig så mycket som möjligt och skaffa bra vänner. Även är ett mål att skaffa nåt form av jobb. Att utveckla en karaktär som man kan lägga ner mycket tid på och att kunna ha en bra economy, etc.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top