Accepterad M4A11 | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M4A11

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? m4a111111

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Psykotisk, lider av psykopati. Det är lätt för honom att skylla på andra för sina problem och han har svårt att lita på människor. Han är väldigt explosiv när han stöter på människor/saker som han anser vara ett liv eller ekonomiskt hot mot honom.
Våldet står Kenneth väldigt nära eftersom hans pappa var en överordnad som terroriserade familjen Mikaelson med hot och våld. Ken sparkades ut vid 16 års ålder och det ledde till att han aldrig fick en ordentlig utbildning och därför hade svårt att lita på folk.
Men han lämnar aldrig människorna han närmar sig utan tar tag i dem med järnklor och håller fast. När någon rör vid Ken är det som att de rörde vid hans ögonglob. Han låter ingen trampa på honom eller hans följeslagare.
Det han vill göra i staden är att överträffa sina vänner och att han vill försörja sig på något sätt, han är som en dusch som gör vad som helst för en slant. I staden kastade han sig mellan två byggnader och var nära att mista livet, så han är en man som kommer att göra allt för en liten peng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till serverns rp kan jag bidra med krim rpn men samtidigt den sociala rpn, att vara med andra o ba hänga utan att skjuta. Jag kmr oxå bidra bra rp till den kriminella rpn genom göra roliga krim scenarion utan att skjuta som till exempel att göra kidnapp scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att dom man möter också ska vinna och att man ska spela så dom ska ha roligt också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. tex. Rdm Random death match, där man bara skjuter och dödar folk utan anledning. Powergaming, Där man inte rpar om man blir skadad typ om man kör in i en väg sen bara sticker utan att rpa på det. Powergaming 2, där man rpar för makt och pengar och inte för att alla ska ha roligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat på Unive innan och ortenwave några som är stora servrar i svergie.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har rpat mycket och kan alla regler också.

vill oxå säga att jag inte han ta min intervju föra gången för jag var iväg mycket men nu ska jag vara hemma över helgen så kommer hinna ta den

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka