Accepterad m3hdi07 | Ban Överklagan [1skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m3hdi07

Icke Medlem
Meddelanden
462
Reaction score
9
Länk till din steam profil: vene hur man får stream länk

Ditt Hex-ID: vene fan det va länge

Vad är din discord tagg? m3hdi00

Vem var det som bannade dig? .1skyle

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tydligen så tror 1skyle att jag har pwg och vdm en kille och pitat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade biljalkt med en gambino bil där vi skulle gripa bilen är för starka och snabb så det går inte hinna efter den sedan så hittade vi han på motorvägen han väljer inte stanna ifrån någon anleding då körde vi efter han i flera min sedan så lägger han första pitting på oss jag frågar en polise om vi får pitta tbx då säger han ja då pittade vi han senare efter längre framvid motorvägen sedan så krockade vi med honom så väljer han hoppa ut och skotta oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker det var felaktigt för jag fick tillåtits att pitta honom under 100km/h och det var inte vi som börja pettingen då det va han killen som vi hade biljakt på sedan att han väljer och skotta oss är skumt för ingen anledning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen aning det va länge sen jag var bannad detta va min första ban över 3 månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa lärt mig att man ska inte pitta folk över 50h/km

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja klart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och jag ska aldrig göra om det igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka