Nekad m3hdi00 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m3hdi00

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
1
Ditt discord namn: m2hdi67

Ditt Hex-ID: 11000014bc74ba9

Vad för typ av beslut gäller det? indraget krim roll plus ban

Vem/vilka tog beslutet? Valentino Classic

Varför tror du själv att beslutet togs? jag skrike woho när killen sa att han hade mycket pengar på sitt konto och blev liksom shockad

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker beslutet överklagan var felaktigt eftersom jag skrike woho och ville vara skön mot killen och jag spelar inte ens för makt och pengar har aldrig varit bannad på senaste tre månaderna plus köpte nyligen min krim roll Jag är inte intresserad av makt eller pengar det jag värdesätter mest är att göra något som jag brinner för och som känns meningsfullt för mig det handlar om att skapa bra rp utveckla rpan va unik och bidra till något bättre än vad än alla görJag kände mig frustrerad i den situationen det var som att jag inte kunde få fram det jag ville det gjorde det svårt för mig att hitta en lösning liksom jag var i typ lall situation jag blev frustrerad för att jag hade förväntat mig ett annat resultat eller en annan respons Jag är på unive för att bidra till en positiv och engagerande social upplevelse genom rollspel För mig handlar det om att skapa en roliga scenario bygga relationer och skapa unika berättelser tillsammans har inte ens hunnit spela på servern här redan fått indraget jätte tråkigt hände kunnat bevisa bättre plus att bannan var 3 timmar typ det gör bara saken skummare för att få indraget ge mig chans kan bevisa bättre har liksom haft min krim inte ens en vecka

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: staffsen har den har den i mina pms oxå jag kan inte skicka den här för det är ingen länk

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka