Accepterad m3hdi00 | Ban Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m3hdi00

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231617961/

Ditt Hex-ID: 11000014bc74ba9

Vad är din discord tagg? m2hdi67

Vem var det som bannade dig? vacwille, korpen

Bild på banmeddelande: ida.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade kamera uppe i gissla drama näär man klart och tydilget göra det irl men jag ksk va för nära

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag träffade på några kompisar sen gick vi rundor sen såg att det var folk i sc vi in ditt jag hade kamera uppe osv för de hade street fight och filma in det sen blev allt helt annorlund att en av mina vänner hade sitt vapen ute han visste inte så de gick in och lås in oss de ringde polisen han tog honom runt halsen och jag gick fram till de och börjde fel tydligen det är reglerbrott och tror det är morgon lall när vi försöker göra något men de stryper det helt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är felaktigt liksom hade kamera uppe och gick fram ksk fel att jag gick fram men en 3 dagars ban för det känns fel , gjorde fel att jag gick fram med kameran skulle ha tänkte till men jag gör bättre nästa gång

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka