Inaktuell m3hdi00 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m3hdi00

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? mahdi

Ditt discordnamn: m2hdi67

Ange ditt födelsedatum 28 December 2007

Varför ska just du bli staff? jag vill hjälpa staff teamet. jag vill utveckla servern genom att hålla koll på rpn och utveckla den genom att hålla koll på alla spelare som finns på servern. hjälpa andra spelare. är aktiv jätte ofta. jag tycker att jag är jätte bra staff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? rpan poliser gäng Servern är ju bra med många spelare, bra staffas men support och reports är de sega, unik rp båda bra och dålig , sjuk anticheats men så klart så finns det många som abusar buggar och annat. Så jag tycker nog att det är bugs och problem spelare som ej funkar på unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Staff teamet och jag ska arbeta med spelarna och emot regelbrotten så jag kommer lyssna på spelarna vad dom tycker fungerar dåligt och vad dom tycker fungerar bra, Som t.ex. om dom önskar sig något mer script eller annat, som kan minska skjutningarna och problemen och istället få dom kriminella att komma med skönare och mer social rp, som t.ex. mer butiksrån mer bankrån, mindre sjuktingar, mer social

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tycker att om man ska kunna agera professionellt som staff skall man kunna lyssna på båda parterna t.ex. någon hoppar support för att dom tycker någon begått ett regelbrott, skall man låta båda parterna förklara sig och i värre fall visa klipps, För mig är professionellt viktigt då jag inte kommer sitta och banna folk som gör regelbrott och kolla åt andra hållet om reglerna bryts av mina vänner eller någon jag gillar mer.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? finns alltid någon lösning

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år nu typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? aa

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka