Nekad m27dqsqwe | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m27dqsqwe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? teodor och e 12

Vad är ditt discord namn? lgy_capri

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 16 år och heter Ahmed Brooks, ahmed har haft en tuff uppväxt där han växte upp i ett fattigt område med sin fattiga familj. ahmed har alltid gjort allt för sin familj och ahmed gör allt för att få pengar till att kunna försörja sin familj. ahmeds dröm är att bli rik och skaffa många feta bilar. Ahmeds vänner håller på med kriminella saker och dom fick in ahmed i det så ahmed började sälja droger för att få pengar så han kan försörja sin familj. Ahmed blev en gång tagen av snuten och åkte in på barn hem när han var 15 år så nu när han kom ut är han 16 och han har inga pengar eller något och han vill börja sitt liv på nytt. Ahmed hoppas han kan flytta in till staden Unive och skaffa sig ett jobb och vänner o tjäna lite pengar till att köpa bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och social rp så båda som rpar kan ha kul och så vill jag utveckla min rp så mycket som möjligt så jag blir en bra rp:are som många ser upp till. Jag vill också kunna hjälpa nytt folk som kommer till servern. Sen har jag också spelat på servern innan så kan dom flesta reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta motparten vinna vissa scenarion så det blir roligt för dom också så inte bara man själv vinner för rpn ska vara rolig för båda parterna som rpar.

Hur hittade du Unive? kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka