Nekad M25 | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M25

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Johansson

Vad är ditt discord namn? .realvalexx

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Jo jag föddes den 1995 det var den största dagen för min karaktär med namnet Muerte, men det finns en liten grej som förstörde allt jo det började med att han var en väldigt dum eller a en slarvig kille och hans mamma blev ofta inte så jätte stolt, På han för han var en liten kriminell unge asså redan sen liten i typ 15 års åldern så började han hänga med umgänge och hans mamma och pappa blev inte jätte stolta men då kom dagen där hans pappa dog i en bil crash och hans arghet/ledsenhet höjdes så mycket så han tänkte hans mål var att bli kriminell och hemnas på alla så gjord dumma sakerna mot han, Så när han blev typ 20 så blev han helt kriminell kan man säga och började begå stora brott och redan lite tiigare fick han ett samtal av skjukvården din mamma har dött pågrund av ett mord, Redan då började han tänka nu jävlar, så då i nutiden har han börjat använda vapen och du vet var han gör nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan va med och skapa scenarier och händelser som kan ske på servern. Jag tror jag kan göra detta bra eftersom rollspel är en av de sakerna jag verkligen brinner för. Jag vill även bidra med bra RP för alla och inte bara för mig själv. Jag tycker det är viktigt att alla ska ha roligt i ett scenario. Jag vill även vara en del av unives community och lära känna nya människor. Jag är även ganska kreativ när det gäller vissa saker och det tror jag kommer bidra till serverns RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man medvetet agerar på ett som gynnar motpartens vinst i ett scenario. Alltså att man inte alltid tänker att man ska vinna själv. Utan att man även bjuder till för bra rollspel för andra. Rollspel handlar mycket om att ge och ta och därför måste man vara beredd på att inte vinna varenda scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM, VDM, failrp, fearerp, GTA driving, suntförnuft,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på många andra server båda svenska och engelska.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt.

Nekad, plagiat! Ansök igen om 24 timmar med en ny text som är skriven personligen av dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka