Accepterad M1zzY98 | Ban överklagan [Ambitionz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gigabigga

Icke Medlem
Meddelanden
528
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? M1zzY#6894

Vem var det som bannade dig? Ambitionz#1111

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: PWG Går ut om 2 dagar 23 timmar 30 min Placerad av: Ambitionz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att från hans perspektiv så såg det kanske ut som att vi powergamade men från mitt perspektiv så skulle jag inte säga att det är en så hård krock och att man inte behöver rpa så länge på den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en stor 6x6 med några i mitt gäng sedan körde han över en bil med 6x6 en och då så sprang föraren ut direkt vilket är powergaming av han men jag tycker inte att jag direkt powergamar mycket als eftersom jag sitter kvar i bilen en liten stund och sedan så går jag bara försiktigt när min kompis bär ut mig från bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå att det ser ut som powergaming från hans perspektiv som speccade väldigt nära oss och kanske inte riktigt såg hur krocken var. Jag tycker inte att jag borde bli bannad eftersom jag ändå väntar kvar i bilen ända tills min vän bär ut mig och sedan efter det så går jag bara lite försiktigt vid bilen för att se varför dom skjuter. Jag tror att det såg mera ut än vad det väl var från hans perspektiv än vad det gjorde från mitt perspektiv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom bansen som jag har fått har varit felaktiga och jag har fått unban på dom men jag kan förklara en av dom. Det var såhär att jag körde runt och testade en killes import som jag eventuellt skulle byta emot sedan kör jag förbi en civilbil väldigt snabbt men jag visste ju inte att det var en civilbil utan jag trodde att det bara var en vanlig bil som körde runt men sedan visade det sig att det var en polisbil och det fick jag först reda på när jag fick klipp av han som bannade mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat rpa lite längre och gjort mera scenario av krocken än vad jag gjorde men jag blev lite nyfiken när någon började skjuta så jag tänkte kolla vad som hände så jag gick sakta ditåt utan att springa eller liknande. Jag tycker att jag inte direkt powergamade som ngn av dom andra gjorde som hoppade ut direkt och sprang , därför tycker jag att bannen är felaktig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa mera på skadorna än vad jag gjorde och göra ett mera välutvecklat scenario av krocken, rpa mycket med /me som jag brukar göra vid krockar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka