Accepterad M1zzY98 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gigabigga

Icke Medlem
Meddelanden
528
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? M1zzY#6894

Vem var det som bannade dig? @DifNoah99

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att från hans perspektiv så vdmade jag ngn och bara fortsatte köra, men från mitt perspektiv så körde jag inte in i han och såg inte att han blev dsyncad därför rpade jag inte någonting.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil då jag plöstligt blev bannad när jag skule köra hem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår att han bannade mig för att från hans perspektiv så såg det ut som att jag körde rätt in i han och körde vidarre. Men från mitt perspektiv så märkte jag inte av att jag körde in i han så därför fortsatte jag bara köra. Det har ju varit ganska laggigt på servern för mig dem senaste dagarna så det kan ju också ha bidraget till denna grova dsync.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja alla mina tidigare bans har blivit överklagade eftersom dem har varit felaktiga, en gång blev jag bannad för copbait för att jag körde förbi en polis civilbil vilket jag inte visste var en polis och det är ju lite därför det finns civilbilar för att dom ska vara diskreta och inte sticka ut som en vanlig polisbil gör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte det var ju så pass grov dsync så att jag inte såg det men jag kan väl kolla bakom mig oftare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kolla bakom mig nästa gång jag kör nära någon annan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Gör inte om detta, läs på reglerna en extra gång innan du går igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka