Accepterad M1zzY98 | Ban Överklagan [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gigabigga

Icke Medlem
Meddelanden
527
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? M1zzY#6894

Vem var det som bannade dig? @Volle

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning mer än att jag f9ade lite mycket eftersom från mitt perspektiv så såg jag ej min gubbe men den verkade ju dom andra se.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad efter detta scenariot så det kommer jag inte ihåg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev bannad för f9 abuse vilket jag inte vet vad det är för någonting, tror inte att man kan abusea att använda f9 på något sätt därför tycker jag att det är en felaktig ban. Jag kanske f9ade lite för mycket men det var ju för att min gubbe var osynlig för mig men det borde inte ha gjort någon skillnad för dom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja alla mina tidigare bans har blivit överklagade eftersom dem har varit felaktiga, en gång blev jag bannad för copbait för att jag körde förbi en polis civilbil vilket jag inte visste var en polis och det är ju lite därför det finns civilbilar för att dom ska vara diskreta och inte sticka ut som en vanlig polisbil gör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte f9at lika mycket men jag fattar inte vad han menar med f9 abuse så jag skulle säga tat bannen är felaktig. Visste sessutom inte att det fanns något som hette så heller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte f9a lika mycket om det nu är det han menar, men det gör ju ingen skillnad för dom andra när jag legat där i 2 timmar och börja f9a lite.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka