Accepterad M1zzY | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliascylinder

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? M1zzY#6894

Vem var det som bannade dig? @The Don

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår prevcs varför staffen bannade mig och jag kan säga att jag hade tagit samma beslut som honom. Det jag försöker säga är itne att staffen har tagit fel beslut utan jag vill bara försöka förklara för honom hur det var från mitt perspektiv och varför detta regelbrott skedde, jag gjorde ju självklart inte det med mening utan jag var helt änkellt trött och ja jag skulle säga att det är ganska svårt att se ifall man blir träffad när man sitter i en bil och fokuserar på att köra. Jag försöker inte säga att jag inte har gjort fel utan jag står för att det jag gjorde blev fel och jag kan garantera er att detta inte kommer att förekomma igen eftersom jag kommer vara mer alert på vad som händer i sådana här scenarion. Jag har rpat på unive i över 1 år nu så jag vet ju självklart hur man rpar och vad som är rätt och fel men ibland så kan det bli lite fel vilket det blev nu men då får man ju lära sig utav dom och förbättra sig till nästa gång helt enkelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär jag var hemma hos ett gäng som jag skulle gå med jag chillade lite där och hängde med dom i gänget, sen ringer en av mina vänner en i gänget och säger att dom blir jagade när dom är påväg hem till oss och att vi ska vara beredda och försöka hjälpa dom så att dom inte ska råka illa ut. Dom kommer så småning om fram till huset men dom lyckas inte komma in genom porten eftersom dem blir pittade dom kör sedan runt huset av nmågon anledn ing bmen blir pittade ganska snabbt och deras bil går sönder, jag ser en del av detta och tänker ju vi måste försöka hjälpa dom så jag tänket att vi ska köra ut med två bilar och försöka hämta upp dem så att dom ska klara sig men detta går inte eftersom dom som körde efter dem började skjuta mot mina vänner och mot oss så då. Jag kör mot mina vänner men ser inte dom så jag tänker att dom ahr blivit nerskjutna eftersom dom skjuter mot oss då skjuter jag tillöbaka ett några skott mitt i dethär så blir jag tydligen träffad i bilen vilket jag inte märker så jag säger ju in get ingame, jag rpar alltså inte på mina skador eftersom jag inte har en blekaste aning om att jag blir skjuten när jag sitter i bilen iallafall när dom skjuter mot mig så försöker jag gömma mig för jag tänker det är lite sunt förnuft att försöka skjuta ner dom när vi bara var 2 personer. Anledningen till varför jag inte rpade på mina skador var ju helt enkelt för att jag inte var medveten om att jag blev skjuten och det är ju även ganska svårt att se det, man ska ju isåfall se att det kommer lite blod eller att health baren går ner men detta såg jag inte då jag var mitt uppe i att försöka överleva och var väldigt fokuserad på att försöka köra bilen. Jag försöker absolut inte skylla ifrån mig för att jag hålkler med staffen med hans beslut och det var ju helt rätt bann men jag gjoirde helt enkelt fel för att jag inte såg och det är ju sånt som händer och jag har lärt mig av misstaget som jag gjoirde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag sagt innan så håller jag helt med staffen om hans beslut och jag tycker inte att det var en felaktig ban, jag erkänner även att jag har gjort fel men det är sånt som kan hända och det är sånt man lär sig av jag kan ju säga att jag kommer vara mycket mer vaksam i sådana skott scenarion så att jag ser om jag blir träffad så att jag kan rpa på skadorna. Jag hade själv inte tyckt att det var roligt att rpa med folk som inte följer regeln powergamiong och som inte rpar på när man skjuter dom tänkt dig i tex en kidnappning och personen inte rpar på sina skador när man skjuter dom så skulle det ju i inte bli ett dugg roligt. Anledningen till varför jag tycker att ni kan unbanna mig är för att jag har rpat på unive länge nu så jag vet ju självklart vad som är rätt och fel och för att jag är en person som tar lärdom av mina bans och som inte gör om samma regelbrott hela tiden. Jag har även planerat på att gå med i gäng och jag ska göra ett roligt scenario med några vänner, det är ju typ bara på helgerna som man kan rpa eftersom det är mycket med prov i skolan just nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för copbait för ett tag sedan men den var ju inte riktigt korrekt eftersom det var såhär att jag skulle testa en import som jag eventuellt skulle byta emot, jag tänkte att motorvägen skulle kunna vara en bra plats att testa den på så jag körde där lite fram och tillbaka då någon av gångerna så hade jag tydligen kört förbi någon vit civil bil vilket jag inte hade någon aning om att det var en polisbil och dect är ju lite det som är meningen med civil bil att man inte ska tro att det är en polisbil. Den bannen var ju lite felaktig enligt mig men man kan ju alltid tänka en gång extra vilken bil man kör förbi för att detta inte ska förekomma.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var ju att jag skulle vara lite mera vaksam för att se iufall jag blev träffad av något skott då kan jag ju kolla lite mera noggrant på ifall det kommer blod ifrån mig när någon skjuter en när man sitter i en bil eller så kan jag ju helt enkelt kolla på health baren och se ifall den går ner för då vet jag ju att jag har blivit skjuten och på så sätt kan jag ju rpa på mina skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Jag har lärt mig att jag ska vara mera vaksam i skottscenarion när jag sitter i en bil och att kolla på health baren ifall man då befinner sig i en bil och blir skjuten för att se ifall man blir träffad för att då kunna rpa på mina skador och inte powergamea.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka