Nekad M1zzY | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliascylinder

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? M1zzY#6894

Vem var det som bannade dig? @The Don

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade på när han skjöt mig när jag satt i bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade inte när på nnär någon skjöt mig när jag satt i min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban.
Men nu var det så att jag märkte inte när jag blev skjuten sen när man sitter i bilen så ser man ju inte det så tydligt. Som du kanske förstår så kollar jag inte på min health bar mitt i ett skottscenario när jag kör min bil.
Jag förstår och respekterar ditt beslut av att banna mig och ge mig krim varning men som du kanske förstår så märkte jag inte att jag blev träffad och därför rpade jag ju inte heller på skadorna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har lärt mig av mina tidigare bans men det var rätt länge sedan nu så jag kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kolla lite mer noga på min spelare/ health bar i skottscenarion när man sitter i sin bil och då rpa på skadorna, jag hade ju självklart rpat på skadorna ifall jag hade sett att jag blev träffad av mortpartens skott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka