Accepterad M1zzY | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliascylinder

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? 11kitsune11

Vem var det som bannade dig? @Shasta

Bild på banmeddelande: image (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det är väl klart att han bannade mig när jag körde över den där kullen med tanke på vilken bil jag framförde, den är ju så pass låg att den typ nuddar marken när man kör. Jag förstår att han bannade mig för att jag begick ju ett regelbrott så det är ju helt rätt att banna mig igentligen. Jag känner bara att detta var ett litet slarvfel av mig då jag var stressad och hade mycket adrenalin så gjorde jag ett fel. Däremot det där med att jag körde över den där polisen håller jag inte med dig eftersom jag inte tror att du förstod hur det var för mig. I min situation så hann jag knappt reagera på att han sprang ut framför bilen och det var ju såklart därför jag körde över honom för att jag inte kunde göra något annat, det var liksom en skitsmal liten väg ner från trapphuset och då springer han ut där när jag kollar åt ett annat håll. Det är därför jag inte tycker att det är ett regelbrott eftersom det är ett fel som händer irl och som jag inte kan ro för eller göra något åt mer eän att jag får titta noggranare och köra saktare men som sagt så var man ju rätt stressad efter att ha polisen efter sig en lång stund.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde ut bilen från ett parkeringsgarage som polisen hade följt efter oss in till sedan så springer det ut en polis på vägen när jag inte ser det så jag kör över honom och jag kör ju såklart vidare eftersom polisen var efter oss. Sedan så kör jag i riktning mot vingården och så gör jag ett dumt beslkut att då köra över den här branta kullen men min bil som var en väldigt låg audi. Hastigt och dumt av mig men det är sånt som händer såklart var det dumt av mig, men jag kan garantera dig att du inte kommer se detta hända igen. Jag blev ju då bannad i 12 dagar efter detta för powergaming och vdm, men jag hoppas att du kan förstå varför jag gjorde som jag gjorde och tänka om på bannen och ge mig en andra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det där med powergamingen håller jag helt med på hans beslut, jag gjorde ett dumt beslut och på så sätt så gjorde jag regelbrott genom att köra upp på den där kullen med min låga bil och det står jag för, det är inget jag kommer göra igen då det endast var ett hastigt och dumt beslut av mig som jag ångrar. Jag hoppas att du kan ge mig en andra chans eftersom jag vill kunna rpa lite nu när man ändå har tid. Däremot det där med vdm kring att jag körde över polisen tror jag mest var ett missförstånd vilket jag har skrivit lite mer detaljerat om längre ner. Kring vdmen så vill jag bara att ni ska veta att jag knappast hade någon chans att undvika att köra över personen när han sprang ut mitt framför mig. Nu när jag sett klippet och ser hur det var från hans perspektiv så förstår jag absolut varför du trodde att jag bara vdmade han med mening för att vinna scenariot men det var inte så fallet var eftersom från mitt perspektiv så kunde jag inte göra något för att undvika jag kollar liksom inte direkt åt det hållet som han springer ut mitt ut på vägen framför mig och på så sätt så hinner jag inte att reagera när jag sedan ser att han är mitt framför bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut för lall när jag var ny på unive och inte visste vad som var rätt och fel samt inte kunde reglerna kring rp. Det har jag ändrat på och nu när man rpat i snart 2 år så kan man ju reglerna samt vet att man inte ska gå runt och lalla såklartt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det där med att jag körde över polisen i parkeringshuset var jätte svårt för mig att kunna hinna reagera och jag körde i för hög fart för att stanna så det var bara ett misstag som händer och som även skulle kunna hända irl så det tycker jag inte att jag igentligen borde ha någon ban för. Då jag inte direkt kunde ro för det så finns det inte så mycket jag kan göra åt saken än att gå vidare. Däremot det där med att jag körde över den där branta kullen var ett mycket dåligt beslut av mig och det står jag för. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag körde hade nog lite väl mycket adrenalin efter skottlossningen, hursomhelst så var det ett fel som jag gjorde som jag inte skall göra igen särskillt inte med den bilen som jag körde för den är ju hur låg som helst men vad ska jag säga mer än att jag inte kommer upprepa detta och att jag har lärt mig av mina 2 krim varningar samt att jag blev banand i 12 dagar så jag skulle kunna säga att jag vet vad återgerderna är för detta och det är ju inte direkt något lockande att göra igen, det förstör ju även rp nivån på servern vilket vi inte ska sträva efter men jag kommer iallafall inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det var bara ett hastigt och dåligt beslut att köra över den där lilla kullen somsom jag gjorde. Det var ett fel av mig som jag kommer se till så att det inte händer igen. Jag har lärt mig att inte göra detta och såklart så visste jag om att man inte ska köra över en sådan brant kulle med en riktigt låg bil och där förstår jag precis varför du bannade mig. Däremot det med att jag körde över den där polisen i parkeringshuset var ett misstag jag tror inte riktigt att du förstår hur det var från mitt perspektiv då du sa att jag inte skulle kört på honom när jag frågade vad jag skulle gjort annorlunda, men det är inte så enkelt eftersom från mitt perspektiv så hade jag precis sett en polis springa med vapen på andra sidan parkeringshuset och därför var jag fokuserad på den vinkeln och hann inte se att polisen sprang ut framför mig när jag skulle köra ner där ifrån. Det är därför jag körde över honom för att jag inte hann reagera och göra något annat, det var helt enkelt ett misstag. Jag tycker att de återgerderna som jag har fått är tillräckligt du sa ju att jag skulle få indragna alla roller först men jag försökte förklara för dig hur det var men du verkade inte fatta hoppas du förstår efter detta iallafall. Jag fick ju 2 st krim varningar samt en 12 dagars ban för detta och jag tycker att det är tillräckligt för att förstå att man har gjort fel iallafall för mig, jag har lärt mig av dessa misstag och kommer garantera er att detta inte kommer att förekomma igen. Då jag nu har 2 st krimvarningar så tycker jag att ni kan unbanna mig eftersom minsta lilla fel så kommer jag att åka på indragen kriminell roll och inte kunna rpa krim på servern. Hursomhelst så har jag lärt mig efter de återgerderna som ni har tagit på mig och det är ju inte direkt lockande att göra om det precis med tanke på vad konsekvenserna blir det var fel som jag gjort och som jag nu sett till mig att lärt av och ska förbättra det därför borde ni ge mig en andra chans. Riktigt tråkigt att vara bannad när man har tid för att rpa på servern därför är jag tacksam ifall ni/du tänker om kring beslutet och kan ge en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Senast ändrad:
Nu har jag uppdaterat överklaganen så att ni lättare kan få en inblick i hur det var och varför det blev som det blev.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka