Nekad M1zzY | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliascylinder

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? 11kitsune11

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Flera timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte exakta antalet men iallafall under max av vad man får ha.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att alltid hålla ett extra öga på sin omgivning efter problematiska eller lalliga spelare på servern. En servervakt ska vara en förebild för dom andra nya spelarna på servern och en viktig del i communityt. En servervakts uppgift är att se till så att reglerna följs och om inte så kan dom använda sina sv perms vilket är /sv ban /kick /dv /revive /sv /toggleid. En servervakt ska lära andra vad som är rätt och fel och vara ett ansikte utåt för serverns community

Varför vill du bli servervakt på servern? Förbättra rpn genom att få bort lallarna på servern samt alla dessa personer som springer runt och bara är på servern för att förstöra för andra. Jag kommer se till att få bort spelare som gör regelbrott och göra så att dom lär sig av sina misstag. Jag har bra tidigare erfarenheter då jag varit staff och känner att jag måste vara servervakt då det underlättar väldigt mycket ifall det skulle vara så att man stöter på något regelbrott eller liknande så kan man ta tag i det själv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när du använder dina perms för egen vinning tex om du använder toggleid i skott scenario så att du kan se andra personer igenom väggarna för att på så sätt få stor fördel i scenario. Ett annat exempel på abuse eller koruption inom servervakts rollen är ifall du tex dvar någons bil för att vinna scenariot och göra så att dom inte har någon bil kvar. Att abusa sina perms som servervakt är striks förbjudet och kan leda till perma ban.

Nekad.
Anledning:
Du vart bannad 30 Juli efter en ban så måste man vänta i 30 dagar innan man får ansöka till Servervakt.

Du får ansöka igen 30 Augusti. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka