Accepterad M1zzY | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliascylinder

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? M1zzY#6894

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00-22:00
Tisdag 16:00-22:00
Onsdag 16:00-22:00
Torsdag 16:00-22:00
Fredag 15:00-02:00
Lördag 09:00-02:00
Söndag 09:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på denna dcn i 1 och en halv månad tror jag. Men jag hade ett annat dc kont o och steam som jag körde på förut som jag blev medlem i början av året på och som jag även var servervakt på men det kontot kan jag inte komma åt eftersom att hela den emailen som jag använde till både dcn och steamen är hackat tyvärr.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 2 gånger tror jag men båda tycker jag är felaktiga bans jag kan förklara en för er där jag blev bannad för copbait. Det var såhär att jag skulle testa en import på motorvägen men då råkade jag köra förbi en civilbil som körde på motrovägen när jag kom i en väldigt hög fart så jag reagerade inte på att det var en civilbil och trodde verkligen int5e att det var det och det är det ju inte meningen att man ska tro helelr utan det är ju därför det finns civilbilar och sen var det inte en vanlig civilbil så då trodde jag ännu mer att det inte var en civilare. Men då blev jag iallafall banand för copbait men det tycker jag är fel eftersom det var en civilare så då kan jag ju inte veta att det var en polisbil. Den andra var för att jag vdmade vilket jag inte gjorde för att jag dsycnade in i några poliser för dom då men det gjorde jag inte för mig så därför rpade jag inte på skadorna så det tycker jag är en felaktig ban.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en person som ska se till så att folk sköter sig och se till så att det inte skre några regelbrott. En servervakt ska vara en person som kan alla unives regler utantill och en person som kan ta ett beslut på om en person ska bannas och om bannen ska förlängas eller om personen bara ska bli kickad. Jag tycker att en servervakt ska vara en förebild för alla andra på servern och en person som ska visa folk hur man rpa samt lära dom vad som är rätt och fel genom att säga till dom när dom gör någonting fel eller banna eller kicka personen så att personen inte gör om felet igen. En servervakt ska såklart hålla ett extra öga på sin omgiving och göra vad dom kan för att förbättra rpn på servern och lära dom som gör fel.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför just jag är lämplig som servervakt enligt mig är för att jag skulle ta rollen som servervakt väldigt seriöst och göra mitt bästa för att förbättra rpn på servern och få bort alla lallare som bara försöker förstöra för alla andra som vill och kan rpa som försöker göra roliga scenarion. Varför just jag ska bli servervakt är för att jag självklart kan alla regler utantill och jag vet när man ska banna och kicka eller förlänga personers bans eftersom jag har varit servervakt på servern innan whipen. Varför just jag ska bli sv är för att jag vill att alla nya på servern ska få ett så bra första intryck som möjligt utan folk som springer runt och lallar som inte kan eller vill rpa utan att dom ska få en bra första syn av unive så att dom vill fortsätta spela på servern och inte gå vidare till någon annan server bara för att dom tyckte att servern verkade dålig bara för att det sprang runt folk och lallade just då. Som servervakt skulle jag även inte bara banna folk när dom gör fel utan kanske också förklara vad dom gör fel utan att dom bara får ban på ban utan att veta vad dom gjort fel utan förklara för dom så att dom inte gör om det för det kn ju inte vara så lätt när man är ny på rp.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som alltid ska hålla ett extra öga på sin omgivning så att det inte sker några regelbrott. En bra sv ska även ingripa snabbt om personen ser någonting som ser lurt ut och säga till dom i förväg så att dom inte gör något som är fel. En bra sv enligt mig är en person som förklarar för personen som den bannar varför den blev bannad om det är så att personen kanske inte visste om så att den inte gör samma sak igen för att den inte förstod sin ban. En bra servervakt tycker jag ska göra så mycket den kan för att förbättra rp nivån på unive och göra så att unive förblir den bästa svenska rp servern utan lallare som förstör. En bra sv ska även vara väldigt aktiv på servern och dva onödiga bilar som inte har något syfte utan bara står mitt på vägen sönder eller liknande.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse och korruption som servervakt är när man abusar sina perms genom att till exempel ha på toggleid i ett skott scenario mellan två gäng för att kunna se igenom väggar på egenfördel så att du kan skjuta dom före dom kan skjuta dig eller så att du är beredd på när dom ska komma så att du kan skjuta dom före och på så sätt vinna scenariot det är att abusa sina perms. Sen kan man även abusa väldigt mycket att reviva sig själv i ett skottscenario som servervakt eller bara när du dör av någon och revivar dig själv när du verkligen inte ska göra det. Jag fattar imte varför nu blir servervakt och gör detta för att för mig är detta helt orimlight och jag skulle inte äns tänka tanken på att göra något sådant. Det blir ju väldigt tråkigt scenario om någon har på toggleid bara för att vinna det. Abuse inom sv är det ju såklart nolltolerans på och jag skulle kunna tro att man kan bli p bannad om man gör detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka