Nekad m1rree | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m1rree

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Länk till din steam profil: Steam

Ditt Hex-ID: 110000159c1a23d

Vad är din discord tagg? M1rree

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: B87216D5-928C-4835-A23D-45858F44FF32.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte men det enda jag vet är att jag blev unbannad för att du tyckte att det var felaktigt fast sedan gissar jag på att någon sa till dig att banna mig igen och du banna mig så sitt inte och ljug nu philip vi båda vet vad som hände har bevis och allt på att du unbannade mig sedan la en ny ban efter några minuter så du behöver inte neka något plus har du inte bevis när du och jag pratade sa du själv tror du inte på mig när jag fråga dig om bevis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev ba bannad ur dcn och ig ingen drog mig sup eller ngt här imot köpvilkåren

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja inte gjort ngt du vet det lika bra som mig men det är andra som vill att jag ska va bannad och du verkar lyssna på dem för att du får nytta av dem

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort ngt däremot det du kunde gjort annorlunda är att ta rätta beslut och inte banna mig bara för att en person vill det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte gjort ngt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka