Nekad m1rree | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m1rree

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Länk till din steam profil: Steam

Ditt Hex-ID: 110000159c1a23d

Vad är din discord tagg? M1rree

Vem var det som bannade dig? Slasken

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 42A7B6F9-F9CD-4824-9DC2-AEAD6EF092ED.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dig? dig? för att de mistänkte att jag moddat fast it gjort om jag har gjotrt ngt som ni inte gillar eller ngt sånt var det absolut inte medningen ber om ursäkt om jag har gjort ngt dumt osv jag vet själv it vad jag har gjort fast jag ber om ursäkt om jag gjort ngt och jag gör alldrig 1 misstag 2 ggr så kan lova att jag är jette ledsen över det och besviken på mig själv för att jag är blackad men jag vet påriktgt inte vrf jag är det man jag har inte moddat eller spawnat in vapen som ni påstor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev ba bannad ut dcn samt ig går imot köpvilkåtrwn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja,gissar på att de it finns bevis

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort ngt fel så vet riktigt inte det var fel av slasken att inte prata med mig eller ngt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för att jag vet inte ens vad jag gjort de påstår att jag har moddat fast jag it ens gjort det men om jag har gjotrt ngt som ni inte gillar eller ngt sånt var det absolut inte medningen ber om ursäkt om jag har gjort ngt dumt osv jag vet själv it vad jag har gjort fast jag ber om ursäkt om jag gjort ngt och jag gör alldrig 1 misstag 2 ggr så kan lova att jag är jette ledsen över det och besviken på mig själv för att jag är blackad men jag vet påriktgt inte vrf jag är det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Slasken är inte staff längre så att en mod eller mod + får kolla gissar jag på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka